Suomi on varmaan ainoa maa maailmassa jossa Audia pidetään jollain ihme kultajalustalla. Esim. Saksassa (mistä kys. merkki on kotoisin) Audi on se perusauto, kansanauto. Bemarin,Wolkkarin ja Mersun ohella.
Itse kyllä syyllistyn arvioimaan ihmisiä autojen perusteella. Mm. seuraavaa:
-BMW:tä ajaa yleensä nuoret liikemiehet tai tuunijätkät. Etenkin nämä jälkimmäiset ajaa aina hanurissa kiinni.
-Mersua ajaa eläköityneet taksikuskit ja yritysten johtajat tai johtajien pikkurouvat. Kännykkä korvalla. Vilkku harvoin toimii. Samaa esiintyy myös edellisen automerkin omistajilla.
-Audia ajaa Virolaiset. Suomalaiset kuskit luulevat itsestään yleensä vähän liikoja. Ajelevat ylinopeutta eivätkä muutenkaan noudata liikennesääntöjä. Provosoivat ja provosoituvat, kuin myös BMW tyypit.
-Kaikki tuuniautot tuo mieleen teiniviiksiset amisjätkät jotka pörisevillä pakoputkillaan kaahailevat ja yrittävät saada tyttöjen huomion ja aiheuttaa kateutta muissa teinipojissa. Joillekin tämä vaihe jää päälle.
Itse harrastan autoja, kuulun autoklubiin. Käyn seuran tapahtumissa ja huollan autoani. Nainen nopean auton puikoissa saa joissain miehissa jotain ihmeellistä aikaiseksi. Heissä herää jokin ihmeellinen kilpailun tarve. Ihan kun mä nyt lähtisin parivuotias takapenkillä johonkin kiihdytys kisaan??!!
Motarilla nauraattaa useasti kun ensin itse ohittaa jonkun tyypin, ihan siis sallituilla nopeuksilla. Hetken päästä sen tyypin on vaan pakko mennä musta ohi ja tulla eteen, taas hidastelemaan. Varmaan vain koska olen nainen

D
Ja juurikin nämä tapaukset ajelevat jotain noista mainitsemistani merkeistä.