Teetkö sinä "tupatarkastuksen" kun menet vierailulle?

Raitalankakäärme IV

Aktiivinen jäsen
21.06.2005
5 190
1
38
Voihan :headwall: :headwall: :headwall: Ärsyttää!!! Kaveri kutsui itsensä kylään lapsensa kanssa. No mikäpäs siinä, voin minä työnteossa vähän taukoa pitää. Katoin alakertaan kahvit ja mehut. Kun lapsi halusi yläkertaan, sanoin että nyt ollaan vaan alakerrassa. Lapsi totteli. Vaan arvatkaa totteliko lapsen äiti?

Mä oon kyllä niin utelias, että mielelläni kurkin vaikka kaikki huoneet. En tietenkään jos asunnon omistaja kieltää, mutta luvan kans kyllä katselen :) Tällasella "tupatarkastuksella" en minä ainakaan tarkoita mitään pahaa, kiva vaan tutustua paremmin toisen kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Mä oon kyllä niin utelias, että mielelläni kurkin vaikka kaikki huoneet. En tietenkään jos asunnon omistaja kieltää, mutta luvan kans kyllä katselen :) Tällasella "tupatarkastuksella" en minä ainakaan tarkoita mitään pahaa, kiva vaan tutustua paremmin toisen kotiin.
Käytkö joka kerta vai riittääkö kerta? :D Mun mielestä oli vaan todella ikävää, mulla kun oli työnteko kesken kun tulivat ja työhuoneessa (yläkerrassa) mun papereita esillä... sellaisia, jotka ei muiden silmille kuulu :( Ja muutenkaan en pidä siitä että mun makkarissa käydään, se on yksityisaluetta... (Yläkerrassa siis makkarit ja työhuone.)

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Käytkö joka kerta vai riittääkö kerta? :D Mun mielestä oli vaan todella ikävää, mulla kun oli työnteko kesken kun tulivat ja työhuoneessa (yläkerrassa) mun papereita esillä... sellaisia, jotka ei muiden silmille kuulu :( Ja muutenkaan en pidä siitä että mun makkarissa käydään, se on yksityisaluetta... (Yläkerrassa siis makkarit ja työhuone.)

No jos käyn esim. uuden työkaverin kotosalla kutsuttuna iltakaffeille, yleensä yks kerta tupatarkastusta riittää. Mitä niitä huoneita alvariinsa tarkkailemaan.
En tietenkään katselis huoneita jos joku kieltäis ( ei vaan oo koskaan ollut sellaista tilannetta ), eikä munkaan mielestä oo soveliasta jos on kielletty.

JOs ekaa kertaa meen jollekkin lkamulle uuteen taloon kylään, ni hieman kyllä odotan, et kamu esittelee uuden talo. Mutten todellakaan lähe tupatarkastukselle itse. Ja sama jos joku kamu tulee meillä käymään ekaa kertaa uudessa kodissa, ni kyllä kysyn, et haluuko nähä talon ja sit kierretään jos haluaa nähdä.

Yleensä eka kerralla jonkun luona saa sellaisen "esittelykierroksen". Ja se kyllä riittää mulle vallan mainiosti.

Mulla on yksi kaveri jolla on ärsyttävä tapa käydä kaikki läpi, siis ihan tyyliin kirjahyllystä kaikki hyllyt ja tavarat ja joka toisesta sit pitää kysyä et "mikä tää on?" "mistä tää on?" "mitä tää on maksanu?". Suurin osa vierailuajasta menee aina siihen että selitän mitä olen ostanu mistäkin ja mitä maksoi ja mitä sillä teen :kieh:
Mut se on aina ollut sellanen, muistan kun teininä kirosin sitä sen uteliaisuutta ja mun tavaroiden hipellystä.

Meilläpä kävi yks saatanan hullu joka tutki aivan kaikki paikat. Kellarikerroksessa on sauna, sinne ampas ensin. Vessan oven takana odotti kun se oli varattu... halusi nähdä vessan. Siivouskomero oli myös nähtävä. Kyseli miksi tämä on tässä, mikä tämä on jne jne.... Eikä tosiaan ollut eka kertaa käymässä vaan varmaan viidettäkymmenettä kertaa.

Yhteistyössä