P
"popp"
Vieras
Hei, sä olet pystynyt luomaan kodin ja ilmapiirin, jossa saa sanoa tarpeen tullen niitä negatiivisiakin asioita. Se ei ole mikään pikkujuttu se 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22300113:Kuopus kiskaisi herneen nenään, kun olin kuuntelemassa serkkunsa ongelmia. Nyt olen niin vihainen, että siitä vaan muuttakoon isänsä luokse, jos kuvittelee elämänsä siellä jotenkin helpommaksi. En olisi ikinä tätä tuosta pojasta uskonut ja voin vain katsoa peiliin ja miettiä miksi näin kävi. Epäonnistuneeksi tunnen nyt itseni![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22300814:En mä ole heittämässä kirvestä kaivoon. Mutta saan kai minäkin olla joskus vihainen tai turhautunut? No, jos suvulta kysytään, niin EN saa. Ja joidenkin palstalaistenkin mielestä mun pitäisi olla yli-ihminen. Valitettavasti en ole vaan olen ihan samanlainen kuin kaikki muutkin. Mullakin on jossain tuolla kuoren alla olemassa tunteet, vaikka olenkin todennut, että niiden paljastamisesta ei ole yleensä muuta kuin haittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22300786:En kutsunut, koska aikuinen poikani veteli autuaasti unta kuuppaan, kun minä lähdin hänen serkkuaan tapaamaan. Ja totta tosiaan, tämä serkkukin ihan itse sanoi, että jotain outoa on, kun tädille voi puhua helpommin kuin omalle äidilleen. Ymmärrän kyllä miksi, sillä tunnenhan siskoni jo kohta 50 vuoden ajalta ja siskonpoikani äitinsä vasta alle neljännesvuosisadan ajalta.
Huomenna tosiaan aion puhua poikani kanssa. Puhun myös siitä, että hän ei ole oikeastaan koskaan menettänyt yhtään mitään. Ei mun poikani tyhmä ole. Eikä paha. Ymmärtämätön hän ehkä on, mutta siihen auttanee puhuminen.
Tuo on enemmänkin kuin mahdollista.Johtuisiko tuo käytös siitä, että kuopuksesi on sattuneesta syystä saanut enemmän huomiota yhteensä vanhemmiltaan kuin esikoisesi?
Esikoisesi on tästä syystä sopeutuvaisempi?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22300786:En kutsunut, koska aikuinen poikani veteli autuaasti unta kuuppaan, kun minä lähdin hänen serkkuaan tapaamaan. Ja totta tosiaan, tämä serkkukin ihan itse sanoi, että jotain outoa on, kun tädille voi puhua helpommin kuin omalle äidilleen. Ymmärrän kyllä miksi, sillä tunnenhan siskoni jo kohta 50 vuoden ajalta ja siskonpoikani äitinsä vasta alle neljännesvuosisadan ajalta.
Huomenna tosiaan aion puhua poikani kanssa. Puhun myös siitä, että hän ei ole oikeastaan koskaan menettänyt yhtään mitään. Ei mun poikani tyhmä ole. Eikä paha. Ymmärtämätön hän ehkä on, mutta siihen auttanee puhuminen.
No sillähän minäkin koko asiasta hämmästyin, Ei ole aiemmin ollut tarvetta reagoida sen paremmin esikoisen kuin kuopuksenkaan käyttäytymiseen.kyllä vähän ihmetyttää että aikuinen poika suuttuu äidilleen kun mene tapaa sukulaispoikaa juttelee hänen kanssaan henkeviä..mun lapsi vain sanoisi jaa.
ehkäpä en ole tarpeeksi hyvä äitija sinä olet heti passitamassa poikaa isälleen ja valitat kuinka epäonnistunut kasvattaja olet..Herää pahvi mitään vahinkoa ei tapahtunut sun poika pääsee varmaan tilanteen ylitse ajan kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22301063:No sillähän minäkin koko asiasta hämmästyin, Ei ole aiemmin ollut tarvetta reagoida sen paremmin esikoisen kuin kuopuksenkaan käyttäytymiseen.
Kuopus saattaa tuntea ainakin jonkin asteista riittämättömyyttä pelkästään olemassaolonsa vuoksi. Onhan kaikki muut vähintään moniallergisia, jos eivät suorastaan vammaisia.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22300318:Hänellä on ihan hyvät välit serkkuunsa. Olin luullut, että pitää serkkuaan lähinnä isoveljenään. Suuttui siitä, että annoin liikaa aikaa tälle serkulle. Mutta jos mä en sitä aikaa anna, kuka sitten antaa? Just tämä serkku sanoi, että jos mua ei olisi olemassa, hän olisi jo aikoja sitten tappanut itsensä.
Noh, huomenna tästä asiasta puhutaan.