Teeskentelen orgasmini

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FeikkiO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

FeikkiO

Vieras
Olen monen vuoden taistelun jälkeen päätynyt teeskentelemään orgasmia. En ole koskaan sitä saanut yhdynnässä, ellen ole samalla masturboinut. Masturbointi kuitenkin on miellyttävämpää yksin, useimmissa asennoissa se ei yhdynnässä edes onnistu. Teeskentelen siksi, että ei tarvitse jälkeenpäin kuunnella miehen valitusta, saati sitten kestää klitorishierontaa joka tuntuu joko liian kovakouraiselta tai sitten on ärsyttävän laimeata ja tehotonta. Leluja olen sen verran kokeillut, että voin sanoa inhoavani niitä. En ole tilanteeseen ollenkaan tyytyväinen, mitä voin tehdä päästäkseni aitoon orgasmiin miehen kanssa? Miten ihmeessä muut saavat orgasmin?

Alkuperäinen kirjoittaja FeikkiO:
Olen monen vuoden taistelun jälkeen päätynyt teeskentelemään orgasmia. En ole koskaan sitä saanut yhdynnässä, ellen ole samalla masturboinut. Masturbointi kuitenkin on miellyttävämpää yksin, useimmissa asennoissa se ei yhdynnässä edes onnistu. Teeskentelen siksi, että ei tarvitse jälkeenpäin kuunnella miehen valitusta, saati sitten kestää klitorishierontaa joka tuntuu joko liian kovakouraiselta tai sitten on ärsyttävän laimeata ja tehotonta. Leluja olen sen verran kokeillut, että voin sanoa inhoavani niitä. En ole tilanteeseen ollenkaan tyytyväinen, mitä voin tehdä päästäkseni aitoon orgasmiin miehen kanssa? Miten ihmeessä muut saavat orgasmin?

Naisia on niin moneksi että tokkopa saat yhtä hyvää vastausta. Joidenkin kanssa on tärkeää läheisyys, pitkä esileikki... joillekkin riittää se että mennään suoraan asiaan eli työnnytään sisään ja "naidaan". Molemmat kuviot pätevät myös samaan henkilöön, koska liikutaan myös fiiliksen/tunnetilan alueella.

Miten itseäsi kuvailisit? Mitä haluat seksiltä, mieheltä?

Nautin valtavasti seksistä myös ilman orgasmia. Teeskentely vähentää nautintoa, mutta valitsen sen mieluummin kuin turhautuneen ja masentuneen miehen, tai epämiellyttävän ja turhauttavan klitoriksen hankauksen. En ole mitenkään erityisen estynyt, enkä pelkää kontrollin menetystä. Haluan saada orgasmin mieheltä, en omin käsin. Ainoa toivoni on kai kiihotusvoiteet, tai muut tuotteet, tai ehkä lantionpohjan lihasten jumppa. Vai onko muita vaihtoehtoja?

Alkuperäinen kirjoittaja FeikkiO:

Orgasmia teeskentelemällä suljet pois seksielämäsi kehittymisen oikean orgasmin aiheuttavaksi. Kumppanisi jo luulee tekevänsä kaiken oikein...

Ei ole olemassa käsikirjaa, jonka mukaan tekemällä näin tai noin on orgasmi taattu, se riippuu niin monesta eri tekijästä. Eräs tapa on masturboida kumppanin nähden, jolloin hän voi rauhassa opiskella, mihin kohtaan ja miten nopeasti/hitaasti/hellästi/voimakkaasti itseäsi kosket.
Mutta ensisijaisesti asian selvittäminen lähtee puheyhteyden löytymisestä kumppaniisi, jolloin voit kertoa, ettet pidä asiasta 'valittamisesta' tai leluista.