Ollos hyvä. Ja munkin mielestäni Rauhantuoli on ideana paljon parempi kuin jäähypenkki.Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Ieva - KIITOS linkeistä !
Ollos hyvä. Ja munkin mielestäni Rauhantuoli on ideana paljon parempi kuin jäähypenkki.Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Ieva - KIITOS linkeistä !
Alkuperäinen kirjoittaja essi:Nnan mielestähän tämä asia on jo käsitelty.
Hällä on äärimmäisen hauska tyyli ensin yleistää isolla linjanvedolla kaikki äidit jonkin tyyppisiksi (esim pinnasänkyläisten äidit itsekkääksi tms ). Mutta sitten kun aletaan oikeesti kysellä asioita tarkemmin, niin hän vetäytyy, ja toteaa, ettei voi yksittäisiin tapauksiin ottaa kantaa.
Tämä tapahtuu varmaankin sen takia, että kyseisiin vastauksiin tarvitsisi sitä joustoa, joissa hänen pitäis myöntää, ettei tuo hänen tämän hetkinen kasvatustyylinsä sopisikaan kaikille, tahi edes omalle lapselleen 2 - 3 vuoden kuluttua.
Ja mä en kyllä missään nähnyt hältä vastausta teenlitkun kysymykseen, miten se äidin ja lapsen symbioosista irtautuminen sitten tapahtuu.
Saat varmaan aika kauan nostella. NinaTT:llä on tapana kadota keskusteluista kun tulee liian tuliset paikat. Toinen vakiotemppu on tosiaan tuo "Olen kantani tehnyt selväksi" -juttu.Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Nostan taas .
No tältä mustakin on kyllä alkanut vaikuttaa. Toivottavasti ollaan väärässä molemmat.Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Saat varmaan aika kauan nostella. NinaTT:llä on tapana kadota keskusteluista kun tulee liian tuliset paikat. Toinen vakiotemppu on tosiaan tuo "Olen kantani tehnyt selväksi" -juttu.Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:Nostan taas .
Samoin. Mäkin olen ihan kiinni tässä keskustelussa... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pikkuneiti dina:mä oikein odotin päivällä että pääsen rauhassa koneelle lukemaan miten tää juttu on edennyt. ei mitenkään! |O tylsää!
musta toi on ennemminkin Teenlitku sulle tyypillinen piirre.Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:No tältä mustakin on kyllä alkanut vaikuttaa.Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Saat varmaan aika kauan nostella. NinaTT:llä on tapana kadota keskusteluista kun tulee liian tuliset paikat. Toinen vakiotemppu on tosiaan tuo "Olen kantani tehnyt selväksi" -juttu.
ninaTT:lla on myös hyvin hallussa tuo taito, vastata asian vierestäAlkuperäinen kirjoittaja hmm:musta toi on ennemminkin Teenlitku sulle tyypillinen piirre.Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:No tältä mustakin on kyllä alkanut vaikuttaa.Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Saat varmaan aika kauan nostella. NinaTT:llä on tapana kadota keskusteluista kun tulee liian tuliset paikat. Toinen vakiotemppu on tosiaan tuo "Olen kantani tehnyt selväksi" -juttu.
ninaTT:ltä olen nähnyt muutamankin monikymmensivuisen ketjun, joissa on jaksanut monta kertaa kysyjille vastata uudestaan ja uudestaan. ja jopa ihan suoraan niihin kysymyksiin, eikä asian vierestä, kuten eräiden tapana on..
Kyllä, siihen olenkin jo ottanut aiemmin tässä ketjussa kantaa.Alkuperäinen kirjoittaja pikkuneiti dina:ninaTT:lla on myös hyvin hallussa tuo taito, vastata asian vierestäAlkuperäinen kirjoittaja hmm:musta toi on ennemminkin Teenlitku sulle tyypillinen piirre.Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:No tältä mustakin on kyllä alkanut vaikuttaa.Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Saat varmaan aika kauan nostella. NinaTT:llä on tapana kadota keskusteluista kun tulee liian tuliset paikat. Toinen vakiotemppu on tosiaan tuo "Olen kantani tehnyt selväksi" -juttu.
ninaTT:ltä olen nähnyt muutamankin monikymmensivuisen ketjun, joissa on jaksanut monta kertaa kysyjille vastata uudestaan ja uudestaan. ja jopa ihan suoraan niihin kysymyksiin, eikä asian vierestä, kuten eräiden tapana on..
kuis sää sen meinasit tehdä?Alkuperäinen kirjoittaja pikkuneiti dina:sohaisen kohta murkkupesää.
jätetään huomiselle, pakenen paikalta.Alkuperäinen kirjoittaja essi:kuis sää sen meinasit tehdä?Alkuperäinen kirjoittaja pikkuneiti dina:sohaisen kohta murkkupesää.
Jee, sikaflunssan lisäksi jotain odotettavaakinAlkuperäinen kirjoittaja pikkuneiti dina:jätetään huomiselle, pakenen paikalta.Alkuperäinen kirjoittaja essi:kuis sää sen meinasit tehdä?Alkuperäinen kirjoittaja pikkuneiti dina:sohaisen kohta murkkupesää.
Jos se ongelma olisi se, ettei lapsi tykkää turvavyöstä eikä halua sitä käyttää? Niin miten se ratkaistaan?Alkuperäinen kirjoittaja essi:Kyllä, siihen olenkin jo ottanut aiemmin tässä ketjussa kantaa.
Tuolla oli joku kysymys, että mitä Nina tekis, jos lapsi vaan autossa huutais ja rääkyis, eikä suostuis laittamaan turvavyötä, ja vastaus oli tyyliin: lapsella on taustalla joku muu ongelma!
No daa, voipi olla, mutta eipä tuo kysymykseen vastausta antanut. Jäädäänkö siihen parkkiin sitten kuinka moneksi tunniksi selvittämään sitä taustalla olevaa ongelmaa?
laitetaan vyöt kiinni ja hurautetaan huutava lapsi autossa poisAlkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Jos se ongelma olisi se, ettei lapsi tykkää turvavyöstä eikä halua sitä käyttää? Niin miten se ratkaistaan?Alkuperäinen kirjoittaja essi:Kyllä, siihen olenkin jo ottanut aiemmin tässä ketjussa kantaa.
Tuolla oli joku kysymys, että mitä Nina tekis, jos lapsi vaan autossa huutais ja rääkyis, eikä suostuis laittamaan turvavyötä, ja vastaus oli tyyliin: lapsella on taustalla joku muu ongelma!
No daa, voipi olla, mutta eipä tuo kysymykseen vastausta antanut. Jäädäänkö siihen parkkiin sitten kuinka moneksi tunniksi selvittämään sitä taustalla olevaa ongelmaa?
Niinpä. Meillä kun on juuri tämä tilanne. 4v vain ei tykkää, että turvavyöt pannaan tiukalle. That's it. Ei siellä taustalla ole mitään sen kummallisempaa... Pitääkö meidän luopua autoilusta tämän vuoksi?Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Jos se ongelma olisi se, ettei lapsi tykkää turvavyöstä eikä halua sitä käyttää? Niin miten se ratkaistaan?Alkuperäinen kirjoittaja essi:Kyllä, siihen olenkin jo ottanut aiemmin tässä ketjussa kantaa.
lasta, kun se sano vaan "pai pai" !Alkuperäinen kirjoittaja Maiska:Sinä päivänä kun ninaTT joutuu ekan kerran kieltämään lastaan, haluan olla kärpäsenä katossa katsomassa sitä kun lapsi hermostuu. Lapsi ei hänen kasvatustavallaan opi sietämään epttymystä, ja ensimmäisen EIn kuullessaan iksee sitten se uhma