Teenkö kärpäsestä härkäsen

Siis, meillä on oikeesti ihan liian pieni sänky. Mutta menin sitten kysymään että nukunko mä tytön sängyssä että voi nukkua meidän sängyssä. Vastaus oli "ihan sama missä mä nukun". Mä olin just pidennetyllä viikonloppureissulla ja tänään tulin takasin kotiin. Eikä mies edes halua nukkua mun vieressä :O
Niin ja ei keretä näkemään tänään niin että oisin vielä hereillä...

Teenkö mä kärpäsestä härkäsen?

(Mun ei ikinä pitäny kirjottaa tänne tämmöstä alotusta :D )
 
tuota noin
eikös tuo kysymys pitäisi esittää miehelle itelleen?

puhukaa ihmiset, kertokaa miltä tuntuu ja kysykää oletteko loukanneet. osoittakaa, että välitätte toisen tunteista ja että haluatte myös että omanne hyväksytään. eihän muuten tule mistään mitään.
 
Surobz
Kuules nyt - miehet on sen verran suoraviivaisia tyyppejä, ettei niille kannata mennä höpisemään sellaista mitä ei tarkoita! Sähän ihan selkeästi ehdotit, että nukkuisit tyttärenne sängyssä. Miksi ihmeessä menit sellaista ehdottamaan jos et sellaista halunnut? Minusta miehesi saisi olla loukkaantunut, kun SINÄ oli työmatkalla ja kun tule kotiin ehdotat ensimmäisenä, että nukutte eri vuoteissa. Tietenkin miehet eivät näin ajattele (välttämättä), mutta tokihan sä nyt ymmärrät tässä sen ongelman? Jos haluat halailla miehen kanssa, menet nyt kiltisti hänen luokse ja kerrot sen. Jos taas haluat nukkua eri sängyssä, koska teidän yhteinen sänky on liian kapea, teet sen.
 

Yhteistyössä