Teenkö uuden testin aamulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaana?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raskaana?

Vieras
Mulla on kovasti syytä epäillä että olisin raskaana, kuukautisten olisi tänään pitänyt alkaa mutta ei ole vielä alkanut ja ovulaation aikoihin tuli aika monesti "harrasteltua". Raskausoireita ei oo ollut muuta kun että väsyttää tajuttomasti. Tein päivällä testin kun olin ollut pari tuntia käymättä vessassa, oli nega.
Jos olen raskaana niin voiko se tän päivän negasta huolimatta näkyä aamulla, jos teen silloin uuden testin?

Tiiän et parin päivän päästä vasta kannattais tehdä uusi mutta minkäs voin kun olen kärsimätön :D Onko joku siis saanut ensin päivällä negan ja seuraavana aamuna plussan?

Voithan sä kokeilla tehdä aamulla uuden ja sitten vielä muutaman päivän - viikon päästä vielä uuden. Tosin eihän ne menkat varmaan kalenterista päivää kattele ja väsyttää voi muutenkin? En tahdo latistaa, realistisesti ajatellen vain. Jos olette kuitenkin harrastelleet ovulaation aikaan paljon peitonheilutusta niin onhan se melko todennäköistä, että siellä masussa saattaa joku ollakin :)

Alkuperäinen kirjoittaja suurenmoinenelämä;23782258:
Voithan sä kokeilla tehdä aamulla uuden ja sitten vielä muutaman päivän - viikon päästä vielä uuden. Tosin eihän ne menkat varmaan kalenterista päivää kattele ja väsyttää voi muutenkin? En tahdo latistaa, realistisesti ajatellen vain. Jos olette kuitenkin harrastelleet ovulaation aikaan paljon peitonheilutusta niin onhan se melko todennäköistä, että siellä masussa saattaa joku ollakin :)

Kiitos vastauksesta :) Joo toki tiedän nuo asiat, mutta yleensä mulla on kyllä ollut tosi säännölliset menkat :D

Pitäisköhän tosiaan tehdä tuo testi sitten aamulla, saahan niitä sitten uusia haettua jos negaa näyttää eikä menkat ala :) Ilmottelen sitten aamulla mitä näytti :)

Yhteistyössä