Teen kerrankin avauksen .. mitä ajattelette ihmisestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ultramariini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Tälle kyseiselle henkilölle kannattaisi varmaan sanoa, että lakkaisi marisemasta, kun työ ei ole vielä edes alkanut. Että nauttisi vielä kun on hetken lomaa jäljellä..
Sellaisen vellovan vetelehtimisen sijaan, jollaiseen ko. henkilö tuntuu välillä vajoavan.

Ehkä häntä kuitenkin masentaa tai ahdistaa se työ siinämäärin että etukäteenkin siitä on kova paine ja ahdinko. Se ei ole kovin hyvä juttu psyykkeelle, päivät esittää hyväntuulista kun oikeasti ei tykkää olostaan.

Epämiellyttävät jutu ahdistaa itseänikin siinämäärin, että lomasta nauttiminen voisi olla vähän hankalaa. Sen kun tietäisi, että joutuu johonkin epämiellyttävään kohta. Sama kuin odottaisi vankilatuomion täytäntöönpanoa tai jotain yhtä kamalaa, siltä se työ voi pahimmiltaan tuntua jos ei siitä pidä.

kiitos. Oikeastaan tämä oli kommenti, jollaista tämä ko. henkilö kaipasi.
Se sisälsi ymmärrystä, mutta antoi myös vähän perspektiiviä. Ehkei sitä tulevaa sentään vankilatuomioon rinnasteta.

=) =)

Minä en tykkää tällähetkellä käydä töissä, olisin mieluummin kotona. Työpaikkani ja työni oli kiva puolentoistavuoden ajan. Sitten minulta otettiin työkaveri pois ja työtahti muuttui aivan helvetilliseksi. Siitä johtuen minua v.... mennä töihin. Pää kolmantena jalkana saa juosta joka saakutin päivä ja siltikkään ei kerkeä tehä mitä pitäis. Työpäivän jälkeen olen aina aivan loppu, kotonakin pitäisi vielä jaksaa, mut tiukkaa tekee...
Olen sanonut tästä muutaman kerran esimiehellein mutta hän ei tee asian eteen mitään.

Syyt miksi ihmiset käyvät töissä, ovat se raha, ja se, että eivät kehtaa olla kotona yleisen asenneilmapiirin tai kasvatuksensa vuoksi.

Ihmiset käyvät töissä rahan takia.
toiset käyvät sen takia, että vaikka olisi velaton talo ja sijoituksia ja perintöjä, on saatu kotoa kasvatus, että ihminen ei ole minkään arvoinen jos ei käy töissä. Joten sitten käydään töissä.
toiset käyvät asenneilmapiirin takia. suomessa jokaisen pitää käydä töissä, jos lapset yli 3v. Eli moni sitten näpertää jotain sisustusputiikkia, vaikka oikeasti se tuottaisi enemmän tappiota kuin voittoa, koska suomessa ei voi vain olla kotona, vaikka rahaa olisi miljoona tilillä.

sitten tietysti ehkä 1% tekee työtä, josta nauttii,kirjailijat ym.

esim. kukaan ei todellakaan kuuntele ja kasvata räkänokkianne sen takia, että siitä nauttisi. ja kuuntele loputtomia vaatimuksianne miten nikojannikaa pitäisi hoitaa paremmin kuin muita ja miten hänen yksilöllisyytensä vaatii, että hän saa mätkiä muita, erosihan hänen isä ja äiti vasta tai hänelle syntyi pikkusisar, joten tottakai hän nyt mätkii toisia. tai miten eeliksella on oltava aina kaveri, ja se paras kaveri, koska muuten on elliksellä paha mieli.

Yhteistyössä