Teen hyvää itselleni

  • Viestiketjun aloittaja Nainen
  • Ensimmäinen viesti
Nainen
Tulen töistä kotiin. Muut eivät ole vielä tulleet.
Heitän laukun lattialle ja heittäydyn sängylle lepäämään. Olen poikki pitkän työpäivän jälkeen.

Alan riisumaan vaatteitani. Tarkoituksena mennä suihkuun ja vaihtaa ns. kotivatteet. Kun olen saanut vatteet yltäni, näen itseni vilaukselta peilistä. Kiinteät rintani ovat töröllään ja nännit kylmästä kovettuneet. Pörröiset p.illunkarvat lämpimän vakoni suojana.

Nappaan pyyhkeen ja menen suihkuun. Avaan suihkun ja päästän lämmintä vettä rinnoilleni, jotka lämpiävät ja p.illuni päälle, joka on selvästi himokas. Laitan suihkun hierovaksi eli vesi tulee paineella. Asetan suihkun telineeseen ja asetun suihkun alle makuulle, hyväillen vakoani.

Työnnän kahta sormea sisääni ja tunnen miten märkä, suolainen p.illuniliha painautuu sormiani vasten himokkaasti. Lisään sormieni vauhtia työnnellen niitä sisääni. Voihkin ja nautin suihkun ja sormieni tyydyttävästä liikkeestä. Kuvittelen saavani kunnon k.ullia sisääni. Isoa, voimakasta k.yrpää, joka takoo rajusti p.illuuni. Voihkin ja nytkytän p.ersettäni lattiaa vasten, hinkaten k.litoristani ja työnnellen sormiani kiimavakooni. Voihkin ja nautin. Lopulta laukean, vielä vähän pyöritellen sormenpäillä k.litoristani. Olen aivan märkä, kiimainen narttu, joka edelleen olisi valmis miehen rajuun käsittelyyn.... :p
 

Yhteistyössä