Teemapaidat...

...ja mukit.
Kuka inhoaa?
Mua ärsyttää kaikki "kyllä suomalaisen miehen vartalo on kaunis" ja "äiti on vähän väsy"-paidat ja tekopirteenhauskat kahvitunti 8-16 mukit taukohuoneessa.

oonko mä jotenki tosi huumorintajuton vai eikö kolahda.

Myönnän että meillä on kotonakin pari mut ne ei oo mun...
 
Mun tekis mieli repiä kaikki Äiti on vähän väsynyt-paidat niitä kantavien päältä ja polttaa ne yleisellä roviolla.
Niin saatanan typeriä, jotta hirvittää!!! |O

Jos tarvii pitää tekstipaitaa, keksikää edes joku tasokas teksti! :kieh: :kieh: :kieh:

Nykyään sakotetaan mitä ihmeellisimmistä asioista, muutama päiväsakko voisi rapsahtaa myös "Mitä vittua sinä tuijotat" ja "Vitun päivänsäde" vaatekappaleiden omistajille :x :x :x .
 
vieras
Ainoat hauskat paidat olen nähnyt kahdella mummolla, toisella luki Ihan ulkona, ja todellakin se näytti olevan ihan ulkona... Ja toisella mummolla luki paidassaan Perässä hiihtäjä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Mun tekis mieli repiä kaikki Äiti on vähän väsynyt-paidat niitä kantavien päältä ja polttaa ne yleisellä roviolla.
Niin saatanan typeriä, jotta hirvittää!!! |O

Jos tarvii pitää tekstipaitaa, keksikää edes joku tasokas teksti! :kieh: :kieh: :kieh:

Nykyään sakotetaan mitä ihmeellisimmistä asioista, muutama päiväsakko voisi rapsahtaa myös "Mitä vittua sinä tuijotat" ja "Vitun päivänsäde" vaatekappaleiden omistajille :x :x :x .

Jeah!
Sä oot mun sielunsisko!

Pitäis maksaa ihan vitusti että pukisin päälleni paidan jossa lukee "kesäkissa" tai "äkkii jotain sutinaa"!
:kieh: :kieh: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuitsu:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Mun tekis mieli repiä kaikki Äiti on vähän väsynyt-paidat niitä kantavien päältä ja polttaa ne yleisellä roviolla.
Niin saatanan typeriä, jotta hirvittää!!! |O

Jos tarvii pitää tekstipaitaa, keksikää edes joku tasokas teksti! :kieh: :kieh: :kieh:

Nykyään sakotetaan mitä ihmeellisimmistä asioista, muutama päiväsakko voisi rapsahtaa myös "Mitä vittua sinä tuijotat" ja "Vitun päivänsäde" vaatekappaleiden omistajille :x :x :x .

Jeah!
Sä oot mun sielunsisko!

Pitäis maksaa ihan vitusti että pukisin päälleni paidan jossa lukee "kesäkissa" tai "äkkii jotain sutinaa"!
:kieh: :kieh: :LOL:
Tarsko hankkia Saunan takana on vielä tilaa paita...junttiuden ruumiillistuma... :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuitsu:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Mun tekis mieli repiä kaikki Äiti on vähän väsynyt-paidat niitä kantavien päältä ja polttaa ne yleisellä roviolla.
Niin saatanan typeriä, jotta hirvittää!!! |O

Jos tarvii pitää tekstipaitaa, keksikää edes joku tasokas teksti! :kieh: :kieh: :kieh:

Nykyään sakotetaan mitä ihmeellisimmistä asioista, muutama päiväsakko voisi rapsahtaa myös "Mitä vittua sinä tuijotat" ja "Vitun päivänsäde" vaatekappaleiden omistajille :x :x :x .

Jeah!
Sä oot mun sielunsisko!

Pitäis maksaa ihan vitusti että pukisin päälleni paidan jossa lukee "kesäkissa" tai "äkkii jotain sutinaa"!
:kieh: :kieh: :LOL:
Tarsko hankkia Saunan takana on vielä tilaa paita...junttiuden ruumiillistuma... :headwall:
Mä olen nähnyt kerran yhdellä naisella tommosen. ja ne on kanssa kauheita missä on tikkuukkoja seksiasennoissa. Mitä se kertoo perheenäidistä joka ostaa maitoa semmonen päällä. Pitääkö epätoivoisesti todistella että meillä on hyvää seksiä useemmin kuin kerran vuodessa kun mulla on näin "uskalias"paitaki...
 
WTF
mulla oli töissä joskus sellenen "heppi"-muki pahuuttaan ja se aiheutti valtavasti paheksuntaa, et piti laittaa kaappiin... aattelin sillon et pidän sitä piruuttani päivän kaks, mut vanhat haukat ei ymmärtäny...

teksti paitoja tykkään käyttää, mut en noita älyttömiä joka toisella olevia, vaan vähän "harvinaisempia" (musiikki pelasti minut urheilulta)... en mäkään kehtais mennä mihkään kauppaan joku älytön tikku-ukko seksi paita päällä ja muutenkin immeisten pitäis pari kertaa miettiä ku lähtee immeisten ilmoille teksti-paitojen kera... kerran baaris mul oli "turha jätkä" paita ja se päällä sain paljon miehistä huomiota :saint: ehkä sitä on nyt "vanhentunu" ettei viitis laittaa jonnin joutavia paitoja edes päälleen?
 
ninnu
Pakko takertua tohon Suomi-Leijona koruun, mä itse oon kantanut sitä vuosia ja en KESTÄ että siitä on nyt tullut kaikenmaailman kaktus-kainaloiden heimotunnus. Ja yleensäkin ne ketkä on alkaneet muodin mukana ko. korua kantamaan ärsyttää... Mä oon aikanaan omani teettänyt ja ainoastaan kunnioituksesta veteraaneja ja Isänmaatani kohtaan.
 

Yhteistyössä