V
vieras
Vieras
Tuli mieleen tuosta iltapala-ketjusta, että mikä on teidän lempi-teetä? =) Haluan uusia vinkkejä, mikä on hyvää?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Tällä hetkellä suosikkina Forsmanin Mate, Kuuma tanssi ja Rooibos, Aavikkokerma.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Tällä hetkellä suosikkina Forsmanin Mate, Kuuma tanssi ja Rooibos, Aavikkokerma.
Entä tee?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja teetä:Täälläkin suosikkina tällä hetkellä Clipperin reilun kaupan luomu valkoinen tee. Piparminttu ja appelsiini makuinaRooibos maistuu myös.
Mustan teen suhteen olen ronkelimpi, perusliptonit jää juomatta. Voi kun kahvinjuojatkin tajuaisi että teessä ja teessä on eroja. Eihän kaikille kahvinjuojillekaan maistu joku kulta katriina tai mitä näitä nyt onkaan.... Pitää olla juhlamokkaa tai presidenttiä. Näin mua valistettiin kun tyhmänä tarjosin halpaa kahvia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja teiini:Minä olen sekakäyttäjä, ja harmittelen, että töissä kahvinjuojat juovat juhlamokkaa, mutta teenjuojille tarjotaan pirkka-teetä tai perus-liptonia..
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Entä tee?![]()
Forsmanin Keisarin unelma![]()
Alkuperäinen kirjoittaja teiini:Minä olen sekakäyttäjä, ja harmittelen, että töissä kahvinjuojat juovat juhlamokkaa, mutta teenjuojille tarjotaan pirkka-teetä tai perus-liptonia..
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Entä tee?![]()
Forsmanin Keisarin unelma![]()
Itse olen tainnut lipsua sekä teestä että kahvista yrttien sekakäyttäjäksi.Ei maistu...
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Haluaks kertoa enemmän mitä juot?![]()