tee tauko:) ja tänne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="tiina";27032795]kävisitkö ny[/QUOTE]

en käy, kun se on liian kaukana ja yläkerrassa, kylpyhuonessa:D, mä nyt haluan rentoutua ja sinne muuten pakko patterit vaihta tai en tiedä mikä vika ettei toimii kunnolla, ehkä uus pitää hakea

[QUOTE="vieras";27032849]Mitä mieltä olet tuosta 8-vuotiaan tytön kidutusmurhasta, oletko kuullut tai lukenut asiasta?[/QUOTE]

En? Missä se tapahtui? Mä kuulin vaan tai luin että joku 8 vuotias ampui 5 vuotiasta. Tuntu täällä kaikki sekoa jopa lapset

[QUOTE="vieras";27032872]Voi luoja! Tässä sen näkee kuinka minäkeskeinen olet.[/QUOTE]

Miks se pitää kiinostua mua? Minulla on omiakin tekemisiä, oma perhe ja työ elämää. Miks mun pakko lukea edes uutisia, ketä se auttaa? Vai autanko mä jotenkin siitä ihmistä nyt kun luen uutiset ja järkytyn? Hmmm...

• Tykkää
Reactions: tulitikkutyttö
[QUOTE="vieras";27032911]Niin: minä minä minä minä..tosin et ole kiinnostunut omstakaan lapsistasi, kunhan ostat heille krääsää ja tapaat kerran viikossa. YÖK.[/QUOTE]

Kerran vkossa:) no se on jotain uutta minulle. Joka päivää muistakseni haen esikoista ja vien kouluun, 2 krt vkossa käydään malikoulussa ja heijän keikoilla, myös elokuvat ym ym.. syömään. Nytkin parasta aika esikoinen koulussa, toinen lapsi askartelee linnan, maala nyt sen. Vauva nukku terassilla ja minä teen työt, paitsi nyt tauko;)

[QUOTE="tiina";27032931]Ei susta taida saada läskiä millään. Kävisit vaa[/QUOTE]

Mä sanoin mun pakko siellä batterit vaihta, kun ei se muuten toimii. Tai pitää ostaa uudeen. Mun paino on jotain 58-62 en tarkaan tiedä, saalille koko vkon en ole käynnyt, kun pakko reissata paljon. Olin Tallinnassakin 3pv

[QUOTE="vieras";27032967]No niinpä. Ja pahoittelut aiemmista äkäisistä viesteistä. Kiva kun ajattelet, välillä sinusta vaan saa niin pinnallisen kuvan.[/QUOTE]

Minulla vaan ei ole paljon aika lukea lehtiä tai ajatella:) Ei mitään. Mutta oikeasti parempi etten lue, niin pahaa olo tulee. Olisin vaikka itselle otanut sen tytön ja antanut hyvään elämään:(

Vielä uutisista. Miks Suomessa tai joka paikassa ei voi olla lakia, että näitä jotka tekee lapselle niin, niin ei tapetaan pikkuhiljaa. Vaikka yks sormi pois per pv:(. Voi helvetti että pistää päähään

Yhteistyössä