Te varmaan osaatte pukeutua paremmin kuin minä, neuvokaas vähän :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kfkfkf

Vieras
Ostin tänään mustan tunikan/mekon, joka on sellaista samanlaista materiaalia kuin "voilee" verhot, näkyy siis läpi. Vähän bontso mallinen, puolikas ympyrä jos lattialle levittäis.

Mekko on tosi väljä ja näyttää typerältä jos on päällä sellaisenaan, eli vyö pitäisi laittaa vyötärölle. MUTTA, koitin yhtä vyötä siihen ja sehän meni ihan rynttyyn, kun kangasta on niin paljon. Käykö tuollaiseen sit vain sellainen ohuempi vyö? Vai kuuluuko tuollaista pitää ihan ilman vyötä? Näyttää aivan teltalta ilman vyötä :D
ja voiko tuollaista pitää esim lyhyiden shortsien kanssa, ilman housuja ei voi pitää kun pikkuhousut näkyy sitten läpi.

ja miten sellainen vyö pysyy vyötäröllä, kun mulla ainakin tuppaa putoamaan :O Vai pidänkö väärässä kohdassa?

Kyselee hän, joka on melkein koko aikuisikänsä pukeutunut aina legginsseihin ja hameeseen :D

Ja tämän aloituksen tarkoituksenahan oli vain kalastaa hieman huomiota ja kertoa päivän ostoksesta. Mutta koska negatiivista palautetta on tullut niin paljon niin aloittaja lisää nykyään jokaiseen aloitukseen jonkun idioottimaisen kysymyksen jotta lukijoille jäisi kuva ettei hän nyt vain omia asioitaan tässä mainosta.

Nothing to see here, move on.

Ehkä ohut vyö?
Jos olet hoikka ja pitkä, niin legginsit tai pillihousut ja korkkarit voi toimi ilman vyötäkin.

(Älä osta vaatetta, jos et oikein tiedä, miten sitä pitäisit, tai jos se ei tunnu hyvältä kaupassa.)

[QUOTE="vieras";28729865]Ehkä ohut vyö?
Jos olet hoikka ja pitkä, niin legginsit tai pillihousut ja korkkarit voi toimi ilman vyötäkin.

(Älä osta vaatetta, jos et oikein tiedä, miten sitä pitäisit, tai jos se ei tunnu hyvältä kaupassa.)[/QUOTE]

Tää oli kirppislöytö, enkä 2 euron takia viittiny sinnekkään jättää :) Legginssejä miettisin itsekkin, mutta tosiaan kun näyttää ilman vyötä ihan teltalta :D Vyön kanssa oli tosi kiva, mut sitten meni kangas ruttuun. Mut mulla oli vaan sellanen leveä vyö. Joku punottu vyö vois olla parempi, ruttuun menemisen kannalta

Epäilen, että on tarkoitettu käytettäväksi ilman vyötä. Kuulostaa aika lyhyeltä, siksi epäilen näin. Tuollainen vois sopia pillihousujen kanssa parhaiten.

[QUOTE="vieras";28729891]Epäilen, että on tarkoitettu käytettäväksi ilman vyötä. Kuulostaa aika lyhyeltä, siksi epäilen näin. Tuollainen vois sopia pillihousujen kanssa parhaiten.[/QUOTE]

ei edes puoleen reiteen... aika lyhyt kyllä, mut menee kyl pepun yli

Mehän osataan täällä kaikki paremmin, hehe.

Mut joo, jos se on lyhyt mekko, niin itse en laittaisi vyötä siihen.
Jotkut kivat peeptoe-korkkarit vaikka sit siihen kaveriksi ja jos kovin lyhyt ja liehuva helma on, niin suosittelen ostaa sellaset reisiin asti ulottuvat mukavat alushousut, joissa pitsireunus.
En tiedä niiden nimeä, mutta mekkojen alla käytetään.
Tai sit laitat jonku bodyn alle, jos läpi näkyy.

ei edes puoleen reiteen... aika lyhyt kyllä, mut menee kyl pepun yli

kuulostaa kyllä aika pitkältä. Läpinäkyvyys on siitä hyvä, että et välttämättä näytä silti lihavalta. Ei missään nimessä sortseja, näyttää tyhmältä jos niitä sortseja ei näy tai vaikka vähän näkyisikin. Näytät sillon siltä että sulla ei kirjaimellisesti ole housuja, pelkkä yöpaita.

Legginsit parhaat. Vyö voi sopia heti rintojen alle. Älä missään nimessä sitä ainakaan lantiolle laita. Vyötärö voi myös olla ok eli se kapein kohta, mutta riippuu ihan mekosta. Ja nimenomaan ohut vyö. Punottu voi olla ihan ok mutta myös ihan suora ja sileä.

Niin ja siis jos nyt yritän vielä selittää...

Tuo kangas ei kosketa ihoa mistään muualta kuin rintakehästä, on itseasiassa tosi kaukana navasta, sen takia näyttääkin ihan teltalta :(

Oon yrittänyt metsästää just tuollasta läpinäkyvää ja sit kun löytyi ni sen täytyy olla tuollainen, helman ympärys tositosi iso :S

[QUOTE="vieras";28729985]kuulostaa kyllä aika pitkältä. Läpinäkyvyys on siitä hyvä, että et välttämättä näytä silti lihavalta. Ei missään nimessä sortseja, näyttää tyhmältä jos niitä sortseja ei näy tai vaikka vähän näkyisikin. Näytät sillon siltä että sulla ei kirjaimellisesti ole housuja, pelkkä yöpaita.

Legginsit parhaat. Vyö voi sopia heti rintojen alle. Älä missään nimessä sitä ainakaan lantiolle laita. Vyötärö voi myös olla ok eli se kapein kohta, mutta riippuu ihan mekosta. Ja nimenomaan ohut vyö. Punottu voi olla ihan ok mutta myös ihan suora ja sileä.[/QUOTE]

Kiitos :)
Koitan vielä legginsseillä. En yrittänyt laittaa vyötä muualle kuin vyötärölle.

Mä oon ihan surkee pukeutuja ja aina kulkenu samanlaisissa vaatteissa ja nyt kun haluaisin pukeutua ni en osaa :(
Mut yritän siltä, jospa vaikka oppisi :D

Voiko tuollaista pitää ihan ilman mitään alla? Vaikka pelkkä urheiluliivi päällä?

Yhteistyössä