Te varattuja miehiä harrastavat naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyn vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyn vaan

Vieras
Jos miehellä on lapsia, eikö teitä yhtään kiinnosta, että olette suuresti myötävaikuttamassa näiden lasten kodin rikkoutumiseen?

Turha selittää, että pettäminen on miehen valinta. Jos varattuihin miehiin sekaantuvia naisia ei olisi olemassa, ei olisi!

Ettekö voi vaikka ostaa dildoa? Tai hoitaa omia parisuhteitanne kuntoon? Tai sitten kytätä vapaita miehiä?

Ja ei, en ole joutunut pettämisen kohteeksi enkä pelkää joutuvani. Seuraan vaan sivusta montaa tällaista tilannetta, joissa nämä kakkosnaiset RRRRakastuvat miehiin, jotka ovat heitä vain kiksauttaneet, ja yrittävät saada miestä jättämään perhettään näiden "suurten tunteiden" vuoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vaan:
Niin, piti kirjoittamani kappaleessa 2, että mikäli varattuhin miehiin sekaantuvia naisia ei olisi olemassa, ei olisi myöskään pettäviä miehiä.

Entäs jos mis on bi...mies voi silloin pettää toisen miehen kanssa :snotty:

Ja olen vannonut että vaikka mies sen pettämisvalinnan tekee niin nainen joka häneen sekaantuu tietäen että kyseessä on varattu mies niin kärsii teostaan loppuelämänsä.
Sen verran voi ajatella aivoillaan ennenkuin pillullaan ettei tarvitse varattuja miehiä nussia kun vapaita on tarjolla.

Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vaan:
Jos miehellä on lapsia, eikö teitä yhtään kiinnosta, että olette suuresti myötävaikuttamassa näiden lasten kodin rikkoutumiseen?

Turha selittää, että pettäminen on miehen valinta. Jos varattuihin miehiin sekaantuvia naisia ei olisi olemassa, ei olisi!

Ettekö voi vaikka ostaa dildoa? Tai hoitaa omia parisuhteitanne kuntoon? Tai sitten kytätä vapaita miehiä?

Ja ei, en ole joutunut pettämisen kohteeksi enkä pelkää joutuvani. Seuraan vaan sivusta montaa tällaista tilannetta, joissa nämä kakkosnaiset RRRRakastuvat miehiin, jotka ovat heitä vain kiksauttaneet, ja yrittävät saada miestä jättämään perhettään näiden "suurten tunteiden" vuoksi.
aivan!!!iso peesaus!!!

Alkuperäinen kirjoittaja minua on petetty:
Ja olen vannonut että vaikka mies sen pettämisvalinnan tekee niin nainen joka häneen sekaantuu tietäen että kyseessä on varattu mies niin kärsii teostaan loppuelämänsä.
Sen verran voi ajatella aivoillaan ennenkuin pillullaan ettei tarvitse varattuja miehiä nussia kun vapaita on tarjolla.

Jipii!!Taas peesiä!!!

Olen ollut useammankin varatun miehen kanssa, mutta milloinkaan en ole yrittänytkään saada miestä jättämään perhettään. Yleensä näiden miesten kanssa on ollut vain satunnaisia kohtaamisia, hauskanpitoa, joka yleensä jää vain meidän kahden väliseksi.

Suurin vastuu on aina pettäjällä, mutta etenkin silloin, kun kuviossa on mukana lapsia, aikuinen ihminen ei voi täysin pestä käsiään tuossa tilanteessa. Empatiakyky tuntuu monella olevan hukassa.

Joo mulle tuli joskus baarissa flirttailemaan mies ja kerroin sitten vinkvink siinä että olen kihloissa, ja vastaus oli että juu minä olen naimisissa ja tässä meidän lapsi*näytti kuvaa*

ööhh..ahhaaa no mäpäs tästä...:D

Miehestä itsestään se pettäminen lähtee. Vaikka kiehnäisi kaikki kylän naiset ympärillä, niin mies sen valintansa tekee lähteekö uittamaan vehjettään vieraissa värkeissä.

Onhan se ällöä, että jotkut naiset juoksevat varattujen miehien perässä, mutta eipä siitä voi pelkästään naisia syyttää! Suhteessa on aina kaksi, joten vikaa on myös niiden perheenisien päissä!

Monet on kovin kylmiä ja itsekeskeisiä eivätkä hallitse tekemisiään. Tunteille ei ehkä voi mitään, mutta teoille voi. Mä en itse vois sekaantua varattuun mieheen vaikka ihastuisinkin. Ja kuka ees sellaista miestä haluaa joka pettää jo jotakuta? o_O Mulle se ainakin on aika turn off jos tiedän miehen olevan varattu ja koettaa silti mua iskee. Mut monien mielestä se on imartelevaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Luuletko tosiaan, että mies kertoo olevansa varattu?

Minulle kävi juuri näin; mies kertoi vasta meidän mentyä liian pitkälle, että on varattu ja ei oikeen tiedä mitä tekisi nyt. Voi helvatan kuustoista!!! Lopputuloksena oli vihainen minä, joka muksautin kauppakasseilla (joo olin pakannu niihin maitoa ja kaikkee muuta painavaa) sitä urveloa munaskuukkeleille ja häivyin. Ilmeisesti ei mennyt oppi perille, koska sitä alkoi vielä jälkeenpäin kaduttamaan, lupaili ottaa eron ja halusi lähteä JUHLIIN minä seuralaisena...

Kyllä niitä loistotyyppejä löytyy niin miehistä kuin naisistakin. Ihan turha yrittää sysätä miehen pettämistä aina naisen syyksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei paljon kiinnosta. Perheen vanhemmat ovat vastuussa lapsistaan ja näiden onnellisuudesta, en minä.

Ajatteletko samoin, että sinusta ei esim. yhteiskunta ole vastuussa? Koska kaikki kantavat vastuun itsestään ja omasta onnellisuudestaan?

Eli jos esim. sinä sairastut vaikkapas masennukseen, sinulle ei tarvitse antaa hoitoa julkisilla varoilla, koska olet itse vastuussa omasta onnellisuudestasi? Jos sinä joudut työttömäksi, sinulle ei tarvitse maksaa työmarkkinatukea, koska jokainen vastaa omasta toimeentulostaan myös hädän hetkellä?

Jos lapsesi jäisivät orvoiksi, kenenkään rakastavan perheen ei pidä ottaa heitä ottolapsikseen, koska jokainen vastaa omista jälkeläisistään?

Miehestä itsestään se pettäminen lähtee. Vaikka kiehnäisi kaikki kylän naiset ympärillä, niin mies sen valintansa tekee lähteekö uittamaan vehjettään vieraissa värkeissä.

No sehän on selvää, mutta nainen voi myötävaikuttaa tähän asiaan kuitenkin omalta osaltaan aika paljon.
Tai ainakaan mä en lähtis semmoseen mukaan, mitä siitä hyötyy.. Kai täällä on sitten mammat aika löyhällä moraalilla varustettuja :)

peesi. Jos mies pettää, se pettää. Ei mikään estely siihen vaikuta, mielummin pettää heti alussa niin ei ehdi lapsia syntyä kärsimään idiootista isästä.
Se että miestä(tai naista) kyttää ja kyttää ei millään tavalla opeta miehelle että pettäminen on väärin. Enemmin tai myöhemmin pettämään altis mies tai nainen siihen kuitenkin sortuu.

Muoks. mun pitäisi kyllä vihata itseäni aika lailla että olisin se toinen nainen tai huo...:D

Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Joo mulle tuli joskus baarissa flirttailemaan mies ja kerroin sitten vinkvink siinä että olen kihloissa, ja vastaus oli että juu minä olen naimisissa ja tässä meidän lapsi*näytti kuvaa*

ööhh..ahhaaa no mäpäs tästä...:D

Voi hyvänen aika mikä mies!! Mistä tollasia sikiää??

Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:
Olen ollut useammankin varatun miehen kanssa, mutta milloinkaan en ole yrittänytkään saada miestä jättämään perhettään. Yleensä näiden miesten kanssa on ollut vain satunnaisia kohtaamisia, hauskanpitoa, joka yleensä jää vain meidän kahden väliseksi.

Et TODELLAKAAN voi tietää tätä. Mitä, jos miehen puoliso on saanut tietää? Koti on hajonnut? Lapset ovat menettäneet ehjän perheen?

Yhteistyössä