S
Siiri
Vieras
Oisko lisää, meidän tapausta ei vielä mainittukaan, saas nähdä tuleekokaan. Siksi en vielä paljasta. :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:Alinta saatiin esikoisella, atooppisen ihottuman takia.
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Oisko lisää, meidän tapausta ei vielä mainittukaan, saas nähdä tuleekokaan. Siksi en vielä paljasta. :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Korotettua, psyykkisesti sairaalle lapselle.
Millä tavalla lapsen psyykkeen häiriö havaittiin? Minkäikäinen lapsi on?
No havaittiin siten, että meni psykoosiin erään traumaattisen kokemuksen jälkeen. Ikää lapsella nyt 11v.
En tiennytkään että lapsikin voi mennä psykoosiin. Miten tämä tapahtui? Ei ole pakko vastata, jos et halua.
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Alkuperäinen kirjoittaja meillä:Alinta saatiin esikoisella, atooppisen ihottuman takia.
Saako atooppisen ihottumankin vuoksi hoitotukea? Kuinka "pahanlaatuista" ihottuma oli? Entä kuinka kauan tästä on aikaa? Olen käsittänyt, ettei nykyään saisi "pelkän" atooppisen ihottuman tai yksittäisen allergian vuoksi. :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eikös maidon lisäksi pidä olla kaks kotimaista viljaa ennenkuin tukea saa
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:Alkuperäinen kirjoittaja meillä:Alinta saatiin esikoisella, atooppisen ihottuman takia.
Saako atooppisen ihottumankin vuoksi hoitotukea? Kuinka "pahanlaatuista" ihottuma oli? Entä kuinka kauan tästä on aikaa? Olen käsittänyt, ettei nykyään saisi "pelkän" atooppisen ihottuman tai yksittäisen allergian vuoksi. :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Korotettua vammaistukea 1-vuotiaalle diabeetikolle. Olen katkera, että samassa jamassa olevat vanhemmat diabeetikotkin saavat ylintä.
Alkuperäinen kirjoittaja M:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Korotettua vammaistukea 1-vuotiaalle diabeetikolle. Olen katkera, että samassa jamassa olevat vanhemmat diabeetikotkin saavat ylintä.
6-vuotiaaksi saa ylintä. Sen jälkeen keskimmäistä. Miksi se on muka väärin????
Alkuperäinen kirjoittaja M:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Korotettua vammaistukea 1-vuotiaalle diabeetikolle. Olen katkera, että samassa jamassa olevat vanhemmat diabeetikotkin saavat ylintä.
6-vuotiaaksi saa ylintä. Sen jälkeen keskimmäistä. Miksi se on muka väärin????