Te ketkä olette valmiit maksamaan käytetystä talvihaalarista maksimissaan 10-15€ niin mistä niitä muka löytyy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen ostanut noille tulevan talven kamat viime vuoden aleista. Tytölle on lassien haalari, 15e uutena. Lassien 2-osainen, 11e uutena ja Kappahl haalari 9e uutena.
Pojalle on Elloksen haalari, 30e uutena. Ciraf 2-osainen, 15e uutena. Ja nyt löysin kirppikseltä kakkoshaalariksi Kappahlin haalarin 15e ja hyväkuntoinen oli.

Kyllä mieluummin itsekkin ostan uutena samaan hintaan kun käytettynä kirppikseltä =)
Mutta on poikkeuksiakin. Nytkin etsiskelen tiketin tiettyä haalaria, ja huuto.netissä on yksi kappale tällähetkellä huutohinta 40e, ja olen siitä valmis maksamaan 50e. Käytetty ja hyväkuntoiseksi luokiteltu ja se on se kuosi minkä tahtoisin :)
Harvemmin kyllä tulee käytettynä ostettuna noin kallista haalaria.. Saa nähdä vaan kuinka korkeelle senkin hinta nousee, ostanko vai en.

Noista haalareista en tiedä, mutta kun tänään kiertelin kirppiksellä huomasin, että osa myyjistä haluaa saada tavaroistaan mahdollisimman paljon rahaa ja osa taas haluaa päästä nopeasti eroon tavaroistaan. Jälkimmäinen ryhmä myy tavaroitaan merkittävästi halvemmalla kuin tuo toinen ryhmä. Voisin siis hyvin kuvitella, että tuo jälkimmäinen ryhmä ei laita haalareillekaan mitään korkaa hintaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24702118:
Noista haalareista en tiedä, mutta kun tänään kiertelin kirppiksellä huomasin, että osa myyjistä haluaa saada tavaroistaan mahdollisimman paljon rahaa ja osa taas haluaa päästä nopeasti eroon tavaroistaan. Jälkimmäinen ryhmä myy tavaroitaan merkittävästi halvemmalla kuin tuo toinen ryhmä. Voisin siis hyvin kuvitella, että tuo jälkimmäinen ryhmä ei laita haalareillekaan mitään korkaa hintaa.

Näin se juuri menee, edullisesti hinnoitellusta pöydästä voi tehdä useampana päivänä löytöjä, sillä monesti kaikki tavarat eivät mahdu kerralla pöytään.

Ostin pienelle pojalle Remun siistin haalarin 8 eurolla ja isommalle Ticketin takin 5 eurolla :) Tosin housut puuttuivat, mutta ne oli jo valmiina alesta haalittu 20€. Tekee yhtä kuin 33euroa kosteussuojatuista talvipuvuista kahdelle lapselle.

[QUOTE="vieras";24702148]Näin se juuri menee, edullisesti hinnoitellusta pöydästä voi tehdä useampana päivänä löytöjä, sillä monesti kaikki tavarat eivät mahdu kerralla pöytään.

Ostin pienelle pojalle Remun siistin haalarin 8 eurolla ja isommalle Ticketin takin 5 eurolla :) Tosin housut puuttuivat, mutta ne oli jo valmiina alesta haalittu 20€. Tekee yhtä kuin 33euroa kosteussuojatuista talvipuvuista kahdelle lapselle.[/QUOTE]
Mä kävin tänään sellaisella kirpparilla, joka oli auki vain tänään. Ts tavarat, mitä ei saanut myytyä, piti myyjien kärrätä takaisin kotiin. Osalla pöydät tyhjenivät reipasta vauhtia, mutta joillakin vaikutti vielä vähän ennen sulkemisaikaa olevan lähes kaikki myymättä.

Viime syksynä näin vielä kohtuuhintaan hyviä haalareita noin vuoden ikäisille, esim. todella hyvässä kunnossa oleva T2H 28e.

Enää en ole samanhintaisiin törmännyt. Yksi jo kulut Cupcake olisi maksanut 70e :O

Ellei pojalle olisi ollut jo pukua olisin hommannut Super Remun 17€:lla. Pojalle 104/110 senttistä on tosi vaikea löytää käytettynä. Siis sellaista mikä ei olisi puhki kulunut jo valmiiksi. Pienempiä kyllä on.

Kyllä noitakin kokoja löytyy, ihmeen hyvin. Mun pojat siis ovat jo koossa 120 ja ylöspäin. Sen sijaan musta on vaikeampi löytää siistejä housuja, verkkareita ja välikausihousuja kirppikseltä.

täällä on pilvin pimein noita merkkejä kirpparilla. ostin esim. pienimmälle varastoon reimatecin haalarin 12euroa ja oli varmaan kerran pidetty. siltä ainakin näytti. esikoiselle löysin reimatecin takki+ housut välikausiyhdistelmän 10 euroa ja kunto todella hyvä. Tyttärelle löysin Cupcake toppatakin + housut 20 eurolla ja jälleen kunto huippu hyvä. viimeisestä olin valmis maksamaan 20 euroa, koska oli todella hieno kuosi.

viimevuonna ostin kirppikseltä uudenveroisen jonathan tähtihaalarin hintaan 8e ja se oli mielestäni tosi hyvä löytö... ja viimevuonna löysin myös Lassitec välikausihaalarin hintaan 6e ja tuokin haalari oli erinomaisessa kunnossa...

Totuus on, että oikeasti hyväkuntoisia ei noin halvalla saa. No, ehkä jotain kokoa 86 ja siitä alaspäin joskus harvoin. Leikki-ikäisille turha toivo!

Sekin on niin ihmisestä kiinni mitä pitää hyväkuntoisena. Joku sanoo hyväkuntoiseksi karseaa kauhtanaa, jossa polvet haaleat ja paikatut. Itse en semmosta ostaisi vaan mieluummin ostan sen uuden perus-Lassien, joka hylkii vettä ja maksaa 25 euroa.

Tai sitten ei. Mulla on 3 lasta. En osta edes käytettynä sellaista pukua, joka ei kestä toisen lapsen käyttöä kakkospukuna. Eli todellakin katson laatua. Kun kerroin Reimatecin puvusta, jolle oli tullut valkaisuainetahra, siinä puvussa ei todellakaan ollut vielä edes yhden talven käytön jäljet. Ja tosiaan spriiliukoisella tussilla kun sen jäljen väritti, on kestänyt jopa pesut - eli on miltei uuden veroinen puku.

Mulla on myös isojen veljien jäljiltä kuopukselle vaatteita, jotka eivät välttämättä ole ihan oikeaa kokoa, vaan esim. seuraava koko. Joten ei mun tarvitse ostaa käytettynäkään mitä tahansa.

Ja todellakin kirppiksillä myydään vaatteita halvemmalla kuin huutonetissä. Siellä on myös niitä kalliita vaatteita, joita en mukaan ota, ja väliin ostan, kun jotain kivaa on edullisesti, vaikkei meillä edes olisi ko. vaatteelle tarvetta.

Ostan ulkovaatteita sekä uutena että käytettynä, varmaan noin puoliksi kumpaakin. Välikausivaatteissa tosi harvoin löytyy housuja enää pojille käytettynä, ne kuluvat meilläkin enemmän, mutta takkeja löytyy. Samoin noita haalareita ja toppatakkeja ja -housuja.

Itse kun olin myyjänä niin parempikuntoiset haalarit ja ulkoiluvaatteet joiden hinta oli 10e-30e menivät heti aamusta. Ennen myynnin aloitusta oli jo monta tinkaamassa mutta sanoin että alella menee vasta 30min ennen kirpparin sulkemista.
Kaikki myin :)
Nyt on taasen uutta kamaa ja mietinkin m inne veisin pääkaupunkiseudulla myyntiin. En jaksa enää mennä itse myymään sen verran röyhkeetä on porukka . Yksikin suuttui kun en myynyt matkalaukkua jolla olin tuonut tavarat kirpparille ja toinen napppasi termarin kassissta -"tän mä voisin ostaa" . Huh ... ei enää ikinä.

Yhteistyössä