te kenen miehillä on pieni penis, miten pystytte seksiin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oumai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en koskaan voisi olla suhteessa pienimunaisen miehen kanssa. eikö teillä haluta saada suurta ky**ää?
menin tässä unelmamiehen kanssa ensi kertaa sänkyyn ja täytyy sanoa että mahdollinen vuosisadan rakkaustarina päättyi pikkuruiseen pilin vilahdukseen.
reppana oli niin kovanakin mutta mitä sellaisella prinssinakilla tekisi!
oksettaa oikein
Minä olen tullut prinssinakkini kanssa toimeen kun käytän sitä pissapoikana. Panohommaan siitä ei koskaan ole tullut muuta kuin huvittuneita ilmeitä. Ainut mitä voin tehdä olen keskittynyt antamaan suuseksiä partnerilleni. Se joko tyydyttää tai sitten ei.

Miksi tässä puhutaan vaan pituudesta? Mulle paksuus on ainakin tärkeämpi.

Samaa mieltä. Olin parisuhteessa miehen kanssa, jolla oli lepoasennossa hyvin lyhyt, mutta paksu ja erektiossa sopiva. Seksi oli hyvää.

Mun on koko ikäni ihmetyttänyt tämä keskustelu peniksen koosta suhteessa seksiin. Joo varmasti ääripäät voi omalla tavallaan tuoda ongelmia, mutta noin yleisesti koollahan ei oikeasti ole merkitystä. Siis ihan oikeasti. Se että jollain on 5 senttimetriä enemmän elimessä kokoa ei kyllä muuta seksiä suuntaan eikä toiseen.

Ei 15cm ole pieni! Itse olen ollut miehen kanssa jolla oli seisokissa se 4 senttiä. Se OLI PIENI.
Onkohan nämä 4 sentin munat ihan oikeita vai sellaisia liioiteltuja heittoja. Ei muuten, mutta on vaikea kuvitella, että kukaan mikromunainen oikeasti antautuisi seksisuhteeseen. Jos näin on käynyt, niin täytyy nostaa hattua sellaisen miehen rohkeudelle ja toisaalta niille partnereille, jotka ovat toivottavasti saaneet tilanteen hoidettua asiallisesti ja kovin paljon traumoja aiheuttamatta. Pidän kuitenkin todennäköisempänä, että se 4 cm:n muna onkin oikeasti ollut 10 cm eli pieni, mutta kuitenkin niillä rajoilla, että mies kehtaa juuri ja juuri pari kertaa elämässään kännipäissä kokeilla seksiä.

Onkohan nämä 4 sentin munat ihan oikeita vai sellaisia liioiteltuja heittoja. Ei muuten, mutta on vaikea kuvitella, että kukaan mikromunainen oikeasti antautuisi seksisuhteeseen. Jos näin on käynyt, niin täytyy nostaa hattua sellaisen miehen rohkeudelle ja toisaalta niille partnereille, jotka ovat toivottavasti saaneet tilanteen hoidettua asiallisesti ja kovin paljon traumoja aiheuttamatta. Pidän kuitenkin todennäköisempänä, että se 4 cm:n muna onkin oikeasti ollut 10 cm eli pieni, mutta kuitenkin niillä rajoilla, että mies kehtaa juuri ja juuri pari kertaa elämässään kännipäissä kokeilla seksiä.
Exälläni oli/on mikromuna eikä se vähentänyt seksihaluja kummallakaan yhtään.Päinvastoin exä oli hyvinkin iloinen siitä että en lähtenyt käpälämäkeen kun ekan kerran näin sen.Tottakai naisten törkeä asenne miesten,oikeasti pieniin muniin saa aikaan sen että miehet voivat hävetä sitä.Minulle oli se ja sama minkäkokoinen oli meillä seksi suju aivan hyvin.Eikä toisistaan oikeasti välittävät ihmiset välitä munan tai tissien koosta tai mistään muustakaan ulkoisesta seikasta.