te kenellä 3 lasta

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Millä ikäerolla?Miten jaksatte?Miten asutte?Oletteko hyväpalkkaisia?Minkälaiseen autoon mahdutte?Onko kaikilla lapsilla vakuutukset?
Kolmosesta haaveilen, mutta kaikkea tuollaista tulee mietittyä...
 
Meillä on itseasiassa nykyään neljä, mutta kolme ensimmäistä ovat "samaa sarjaa" ja syntyneet n. 4 vuoden sisällä. Kolmen kanssa mahduttiin ihan tavallisiin autoihin ja 4h+k asuntoon. Kaikilla on vakuutukset olemassa.
Hyvin silloin jaksoi kun oli nuorempi, nykyään näkyy naamasta jos on kuopuksen kanssa tullut valvottua yöllä :/
 
MySelene
lapset 6v, 4v9kk ja 1v10kk.
3h+k+s, 70 neliötä.
ei jaksa kovin hyvin. masennusta ja muuta ongelmaa.
autona ford mondeo.
kotona olen lasten kaa..mies koulussa.
ei vakuutuksia. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Millä ikäerolla?Miten jaksatte?Miten asutte?Oletteko hyväpalkkaisia?Minkälaiseen autoon mahdutte?Onko kaikilla lapsilla vakuutukset?
Kolmosesta haaveilen, mutta kaikkea tuollaista tulee mietittyä...
Esikolla ja kakkosella ikäero 1v9kk, kuopuksella ja kakkosella 4v1kk. Sopi meille hyvin :D

Autoa ei ole koskaan ollut, saadaan noin kerran kuussa lainaan anopilta (saataisi useamminkin jos tarve olisi) muualla käymiseen. Asutaan 75 neliön kolmiossa, tänne periatteessa sopisi neljäskin muksu :D
 
MammaKolmen
Meillä kolme lasta, 8, 6 ja 2 vuotiaat. Arkea jaksan loistavasti, toki niitä nuiviakin päiviä mahtuu joukkoon. Asutaan kolmen makuuhuoneen omakotitalossa. Me ollaan hyvinkin keskipalkkaisia mutta eletään vaan varojemme mukaan. Tavallinen viiden hlön auto meillä on, kolmipistevyö myös keskipaikalla takana. Vakuutukset meidän lapsilla on ja hyvä niin, on ollu enemmän kuin tarpeen.

Elä sinä turhia murehi, vauva tilaukseen vaan.
 
vieras myös
poika 1vkk, tytöt 7v. olen kotona nyt kun tytöt käyvät ekaa luokkaa,ei tarvitse lasten mennä iltapäivähoitoon.rahasta tiukkaa nyt kun oon kotona,mies tienaa kohtuu hyvin. meillä on asunto ja autovelka päällä.kaikilla lapsilla on vakuutus,tytöt sai vielä semmoisen johon tuli säästötili,pojalla pelkkä vakuutus jos lääkärikuluja tulee.me ostettiin mazda 5 tilaauto,sinne mahtuu vaikka mitä,olen tyytyväinen. mukavaa kun tytöt joskus katsoo poikaa hetken kun teen jotain.ovat sen verran jo isompia ja kyllä ne välillä leikkivätkin sen kanssa.olen onnellinen että tein 3 lasta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Millä ikäerolla?Miten jaksatte?Miten asutte?Oletteko hyväpalkkaisia?Minkälaiseen autoon mahdutte?Onko kaikilla lapsilla vakuutukset?
Kolmosesta haaveilen, mutta kaikkea tuollaista tulee mietittyä...
Ikäerot 3v2kk ja 2v3kk. Ihan hyvin ollaan jaksettu, joskus kyllä huonommin, mutta yleensä paremmin kuitenkin. Nyt asutaan okt:ssa, mutta ollaan asuttu myös kolmiossa näiden kolmen kanssa. Ei olla hyväpalkkaisia. Mahdutaan ihan normaaliin autoon. Vakuutukset on, tosin nyt muutettu jo pelkiksi tapaturmavakuutuksiksi.

Ja iät nyt siis 12v, 9v ja 7v.
 
vieras
Voiko siis tavallisen vakuutuksen muuttaa tapaturmavakuutukseksi?Kun esikolla noita lääkärikäyntejä ei ole paljon ollenkaan enää ollut niin on vähän turha tuo hänen vakuutus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voiko siis tavallisen vakuutuksen muuttaa tapaturmavakuutukseksi?Kun esikolla noita lääkärikäyntejä ei ole paljon ollenkaan enää ollut niin on vähän turha tuo hänen vakuutus.
Vakuutuksiahan voi aina muutella elämäntilanteen mukaan. Kannattaa myös kilpailuttaa eri vakuutusyhtiöitä, että mistä niistä saisi itselle parhaat ehdot.
 
Meillä on kolmelasta 6v poika, 3v tyttö ja 9kk vanha poika, asutaan 4h+k olen kotona hoitamassa lapsia ja mies etsii töitä koko ajan. Hyvin tullaan toimeen vaikka tiukkaa tekee mutta eipä tule osteltua ihan mitä vaan...eikä meillä ole vakuutuksia vaikka olen niitä harkinnutkin mutta lapset ovat (onneksi) harvoin sairaana ja toivottavasti ei mitään kamalia tapahdu ...*koputtaa puuta*
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Millä ikäerolla?Miten jaksatte?Miten asutte?Oletteko hyväpalkkaisia?Minkälaiseen autoon mahdutte?Onko kaikilla lapsilla vakuutukset?
Kolmosesta haaveilen, mutta kaikkea tuollaista tulee mietittyä...
Lapset 8v, 3v ja 1v +la 1.8 :heart: 6h+k, 120 neliötä, hyvin jaksan ja toimeen tullaan. Auto kohta liian pieni :whistle: Tila-autoa pitäs harkita ja ei oo vakuutuksia :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Millä ikäerolla?Miten jaksatte?Miten asutte?Oletteko hyväpalkkaisia?Minkälaiseen autoon mahdutte?Onko kaikilla lapsilla vakuutukset?
Kolmosesta haaveilen, mutta kaikkea tuollaista tulee mietittyä...

Ikäero ykkösellä ja kakkosella 3v ja keskimmäisella ja junnulla 2v. Lapsilla ikää nyt 7v, 4v ja himpun vajaa 2v.
Asutaan ok-talossa muksujen ja koirien kanssa, lapsilla on vakuutukset ja omega farkkuun mahdutaan loistavasti-hela pesua sinne vain ;)

Minä saan ihan pienimmät kaikki tukiaiset, mutta mies tienaa luultavasti kohtalaisesti-mikä on sillä tavalla suorassa suhteessa omaan jaksamiseen...iskä yrittäjä ja todella paljon poissa kotoa, joten käytännössä yksin lasten kanssa olen. Mutta jasketaan me :D
 
Lapset 17v,16v ja 8v...asutaan omakotitalossa, palkka molemmilla hyvä, normi perheauto( ei siis mikään tila-auto),....hyvin pärjätään ja en ole koskaan ajatellut, että lapsia tehdään taloudellisia asioita miettien ;)
 
Poika 5v10kk, tyttö 4v6kk ja tyttö 1v6kk.
Hyvin jaksetaan. =)
Kaksikerroksinen rivitaloasunto 3h+k+s 80neliötä oma osake eli lainaa lyhennetään pankille.
Minä kotihoidontuella,kotiäitinä olen ollut esikoisen syntymästä lähtien, mies hyväpalkkaisessa työssä. Hyvin tullaan toimeen.
Meillä on farmari Volvo V40 -98.
Kaikilla lapsilla on vakuutukset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Millä ikäerolla?Miten jaksatte?Miten asutte?Oletteko hyväpalkkaisia?Minkälaiseen autoon mahdutte?Onko kaikilla lapsilla vakuutukset?
Kolmosesta haaveilen, mutta kaikkea tuollaista tulee mietittyä...
Lapset: 4v3kk, 2v6kk ja 3,5kk. Ihan hyvin jaksellaan. Kuopus tähän mennessä todella helppohoitoinen; nukkuu yöt syömättä, viihtyy lattialla seuraten isompien leikkejä jne.

Keskituloisia olemme, mä tosin kotona lasten kanssa jo pidempään. Äitiysrahalla vielä menee, kodinhoitotuella tulee tiukempaa.

Autona 10 vuotta vanha Ford Mondeo hatchback; mahdutaan kaikki sinne.

ASO-kerrostaloneliössä asustellaan (77 neliötä ); ihan ok mahdutaan. Säilytystilaa kaipaisin tosin lisää.

Kaikilla lapsilla on vakuutukset. Esikoisella tähän asti liki hyödytön, kakkosella tosi tarpeen, kolmosella ei vielä kuin 1 käynti. Toivoisin, että kaikilla olisivat hyödyttömiä, mutta nyt näin. En uskalla jättää pois.

Haaveita on vaikka mitä (lähinnä arkea helpottavia), mutta tyytyväinen olen elämääni näin ja kiitollinen lapsistani :) Neljännenkin vielä huolisin, mutta miehellä kipuraja menee tässä :)
 
vieras
Yllättävän pienissä asunnoissa ihmiset asuu!
Meillä on kolme lasta; 10v. 4v. ja 1v. Syksyllä tulee sit neljäs muksu taloon. Talossa on neljä makkaria, neiliötä 125m2 joita mielestäni vois kohta olla jo enenmänkin.

Autona 7-paikkainen Avensis.

Nippa nappa normaalituloisia, nuorimmaisella on vain vakuutus sairastumisien varalle.

Jaksettu ollaan vaihtelevasti, toinen toistaan tukien ku toinen on väsyneenpi. Ihanaa oli tänäkin aamuna nukkua pitkään, lapset touhusivat isänsä kanssa ja siivosivat talon. :)

 
vieras
Meidän lapset on 7, 6 ja 3v. Asutaan omakotitalossa noin 140 neliöö, kaksi makuuhuonetta. Yläkerta suunnitteilla. Ajetaan Saab 9-5 farmarilla, hyvin sopii istuimet. Ihan hyvin toimeentullaan, itse olen työttömänä tällä hetkellä. Erillisiä vakuutuksia ei ole lapsilla, siis joka korvaisi sairaskuluja. Olisi ollut kyllä tarpeellinen, mutta ei kannata enää ottaa, kun sairaudet on jo todettu.
Terveisiä vain tutuille, jos joku tunnistaa:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Millä ikäerolla?Miten jaksatte?Miten asutte?Oletteko hyväpalkkaisia?Minkälaiseen autoon mahdutte?Onko kaikilla lapsilla vakuutukset?
Kolmosesta haaveilen, mutta kaikkea tuollaista tulee mietittyä...
meillon kohta kolme lasta.
vanhin on vauvan synnyttyä 4v ja keskimmäinen 1v1kk
mies tienaa hyvin,itse ollut kotona parivuotta. ostettiin juuri rivari neliö,nuorimmat samaan huoneeseen. jaksamisesta en vielä tiedä,varmasti alussa väsyttää,mutta väsyttää nytkin kun on raskaana. autona on farmari mondeo,jonne mahtuu korokeistuin,turvaistuin ja turvakaukalo. ahdasta on autossa mutta ei toistaseks olla tilavampaan vaihtamassa. lapsila ei ole vakuutuksia,pitäis kyllä ottaa,mutta aina ne vaan on jäänyt.
 
vieras
5-, 3- ja 1-vuotiaat, nuorimmalla vakuutus. Autona volvon farmari. Talona omakotitalo 5 makuuhuonetta, 170m2. Hyvin jaksetaan kyllä se yksi ylimääräinen siinä menee samassa. Ihanaa kun on paljon vilskettä. Tulot ovat aikasta huonot, itse kodinhoidontuella ja mieheni tienaa varmaan minimiä. Pärjätään hyvin, kun aina ollaan säästetty.
 
pikkueppu
meillä on kyllä nyt jo 4 muksuu ( 7v , 4 v , 1v ja vauva 3kk) kolmen kanssa meillä oli farkkumallinen auto isommat korokeistumin takana ja pienin takana keskellä....
4h+k okt asutaan
itse oon ollu 3v minimi rahoilla mitä kela maksaa siis äippä rahat ym... mies työssä....
lapsivakuutukset on kaikilla muksuilla......... autona nyt renault scenic 7hlön auto....

jaksetaan miten kuten lähinnä esikon adhd vaivaa perhe rauhaa taas.... muuten menee mukavasti pikku hiljaa.... :)
 

Yhteistyössä