M
"Muumimamma"
Vieras
Meillä on yksi lapsi ja odotan toista, niin voisko joku valaista mitä mulla on edessä? Eli kuinka se elämä eroaa sitten kun lapsia on useampi kuin yksi? Onko paljon rankempaa noin yleisesti?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä en enää muista, lapset kohta 17v, 13v ja 11vPaitsi yksi juttu muistuu mieleen, kun esikoinen oli 3v ja risat sekä kakkonen ihan vauva. Imetin vauvaa, ja samaan aikaan esikoinen huutaa vessasta, että tuu äiti auttaan. Mä huutelen takaisin, etten nyt pääse, kun imetän vauvaa. Toinen huutaa, että kun en pääse pois pytyltä. Mä vastaan, että sen kun hyppäät vaan alas siitä. Esikoinen vastaa, ettei pääse, kun kakka on eessä. Sittenhän sitä piti lähteä katsomaan, mikä tilanne vessassa oli, ja jostain kumman syystä esikoinen oli sotkenut kakalla pytyn reunat, ja kakka todellakin oli eessä
No, siinä piti sitten alkaa siivoamaan kakkoja, että toisen ei tarvitse viettää loppuiltaa pytyllä ja vauva sai huutaa tissiä vieressä lattialla.
Eli ehkäpä sanoisin, että priorisointia tarvitsee opetella![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26638701:emmä tie, ei tää oo ollu läheskään niin vaikeeta kun kuvittelinkuvittelin että molemmat itkee ja huutaa monta tuntia päivässä, mut onneksi se on vaan toi 3-v kun kiukuttelee, vauva on tosi tyytyväinen tapaus :heart: