Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ei todettu huomasin sen itse. En jaksanut hoitaa vauvaa yhtään, ulos en jaksanut lähteä, suihkuun menokin tuntui vastenmieliseltä, mikään ei kiinnostanut. Tässä yleisemmät.
Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:Millaisia oireita sinulla on? Ilmeisesti epäilet kärsiväsi masennuksesta kun siitä kyselet...?
Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:Millaisia oireita sinulla on? Ilmeisesti epäilet kärsiväsi masennuksesta kun siitä kyselet...?
En edes tiedä mistä aloittaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:Millaisia oireita sinulla on? Ilmeisesti epäilet kärsiväsi masennuksesta kun siitä kyselet...?
En edes tiedä mistä aloittaisin.
Jos jaksat edes jostain aloittaa, niin helpottaa edes hetkeksi että saa vähän purettua jonnekkin... Ja aluksi voi olla helpompi ihan vain kirjoittaa. Mutta siitä se lähtee, että itse tiedostaa, ettei kaikki ole hyvin ja on valmis hakemaan ja vastaanottamaan apua![]()
Halaus ja voimia!
Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:Joo toi kuolemanpelko on yks. Mietin tässä päivänä eräänä minkälaiset muistokirjoitukset mun lapset sais.. Oksettavaa. Että en mä ainakaan kovin hyvin voi.
Toi perfektionismi on mun ongelma todellakin. En vain käytännössä ymmärrä mitä on riittävän hyvä. Että tahallaan perseilee vai?
Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:Miten oireili? Miten hoidettiin? Kerro toki muutakin jos jaksat/haluat.
:/
Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:Joo-o... Kai mä jotenkin pelkään että jos annan periksi tuommoisille ajatuksille, en sitten käy niiden kanssa ulkona enää ollenkaan. Käyttääkseni tota sun esimerkkiä.