Te keillä iso ikäero miehen kanssa

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:
Meillä liki 10 vuotta ikäeroa (mies siis vanhempi) eikä sitä kukaan ihmetellyt eikä se näin käytännössä, tavallisessa arjessa mitenkään tunnu. Korneimmalta ajatus ikäerosta tuntuu, kun miettii että mies ollut armeijassa silloin minä olin kolmannella luokalla koulussa :whistle:
Just näin!:D
Joo, ja mun mies on alkanu mopoilla kun mä oon ollu vauva :eek: :ashamed:
 
Meillä ikäeroa 9 vuotta. Olin 18-v. kun alettiin porukoimaan ja kyllä ihmiset jaksoivat kauhistella ja mainoa joka helkkarin välissä ikäerosta. :headwall:
Onneksi nykyään ei kukaan enää välitä mainita asiasta.
 
Piika-äiti
Mies on 17 vuotta vanhempi. Yhdessä vuodesta 1990, naimisiin 91 ja esikoinen syntyi 92. Ja viides lapsi syntyy joulukuun alkupuolella.

Ja mitä sitä on siinä ollut kellään suhtautumista? Itselleni minä miehen etsin enkä suvun eukoille.

Ja kun kkai ne olivat jo tuota aikaisemminkin nähneet ja huomanneet Iitin Tiltun äidin tavoin, että minkäs tuolla hurjalle taitaa...
 
Ikäeroa on kyllä alle 10 vuotta, että en tiedä kelpaanko tähän ketjuun, mutta tahattomasti tuli käytettyä sellaista strategiaa, että seurustelin ensin vielä vanhemman kanssa, ja kun ihmiset olivat ensin siitä järkyttyneet niin tuo näytti varsin nuorelta.
 
JONSERED Karhunkantaja
15 vuotta ikäeroa... Aluksi Mama oli sitä mieltä, että äijä olisi hänelle sopivamman ikäinen. Mama siis 7 vuotta äijää vanhempi ;)

Vaan numeroitahan se vain on...ja toisaalta, eiväthän miehet kypsy koskaan :saint: :D
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kuinka monta vuotta ikäeroa on? Millaista muiden suhtautuminen on ollut asiaan? Erityisesti kiinostaisi nyt ne keillä mies on vanhempi.
minä 18 ja mies 26, seurusteltu pari vuotta, asuttu yhdessä ja vauvakin on jo :) ensin paheksuttiin mutta lopulta perhe rakastui sulhas ehdokaaseen :)
 
yhtä vanha kuin toinenkin
Kaverilla ja sen miehellä ikäeroa 14 vee. Mun mielestä järkkyä, mutta omapahan on asiansa, eikä se mulle kuulu. Muutamalla miehen työkaverilla kans vaimot/tyttöystävät reilusti nuorempia. Miestä kuulemma harmittaa kun oma vaimo samanikäinen. Kuulemma joka miehen unelma on nuorempi nainen, monessakin mielessä.
 
hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja yhtä vanha kuin toinenkin:
Kaverilla ja sen miehellä ikäeroa 14 vee. Mun mielestä järkkyä, mutta omapahan on asiansa, eikä se mulle kuulu. Muutamalla miehen työkaverilla kans vaimot/tyttöystävät reilusti nuorempia. Miestä kuulemma harmittaa kun oma vaimo samanikäinen. Kuulemma joka miehen unelma on nuorempi nainen, monessakin mielessä.
Mikä siinä on niin järkkyä?
 

Yhteistyössä