Te, jotka valititte kahtena edellisenä kesänä kuumuutta, onko nyt parempi kesä?

  • Viestiketjun aloittaja Päärynäinen
  • Ensimmäinen viesti
Mä tykkäsin edelliskesistä huomattavasti enemmän - en toki niistä valittanutkaan. Nyt olen itsekseni valitellut, kun sisällä on kuuma vaikkei ulkona edes ole. PRKL. :D Kyllä tää tästä vielä, onneksi lomaa on vielä jäljellä (ja vielä on kesää jäljellä).

Mä en ymmärrä miksi kesänkin pitäisi olla kylmä, kun täällä muutenkin on. Saisi kesällä sentään +25-astetta olla lähes joka päivä.
 
Viimeksi muokattu:
tule syksy
[QUOTE="akka";26773600]On ollut aivan ihana kesä,toivottavasti seuraavat kymmenen kesää on ihan yhtä viileitä ja sateisia.Vihaan hellettä.[/QUOTE]

JES!! Samaa mieltä!
 
"vieras"
Ei. Liikaa sadetta. Aurinkoinen +20 tienoilla ollut päivä on viimeksi osunut kohdalle 28.6. Onneksi pesin matot kesäkuun alussa, muuten ne olis jo homehtuneet :D Riippumatossa ei ole voinut makoilla, perunatarhasta osa on hukkunut, ruoho kasvaa liian nopeasti, väsyttävä ilma.. Positiivista toki on se, että ei ole ollut ukkosia ja et sisällä ei ole paistunut sekä öisin on saanut nukuttua. Ulkona on ollut myös vähän paarmoja, hyttysiä ja muitakin hyönteisiä. Hellettä en kaipaa mut poutasäätä ja auringopilkahduksia kyllä :) (heh, en taida olla koskaan tyytyväinen :D )
 
"jep"
[QUOTE="eee";26772835]Tää kesä on ollut aivan perseestä. Ja voin sanoa etten sanallakaan valittanut kahdesta edellisestä kesästä. Ne olivat TÄYDELLISIÄ.[/QUOTE]

PEESAAN. Tottakai parina viime kesänä on tullut valiteltua että huh kun on kuuma, en nyt sentään palstalla ole aloitusta aiheesta tehnyt. Mutta tämä kesä on kyllä jotain niin syvältä ettei tosikaan. Kurjaa tässä odotella jotain syksyä ja talveä ja kevättä, se on piiiitkä aika seuraavaan kesään (joka toivottavasti ei ole tämän kesän toisinto!)
 
Shefdon
Vähän harmittaa kun ei ole shortsikelejä ollut. Neuletakki ollut lähes joka päivä käytössä. Mulle riittää aurinkokin vaan mutta ves'sade ja +14 on vähän turhan kylmä kombo :(
 
/----
Monesti olen ihmetellyt, että miksi kylmästä saa valittaa mutta helteestä ei? Kaikki eivät pidä lämpimästä, joidenkin on sitä vaikea ymmärtää. Viime kesänä sain monta vihaista komenttia, että valittaa ei saa - nyt ne samat ihmiset valittavat vielä enemmän siitä, että helteitä ei ole. Täydellinen kesä ollut ja en ole ylipainoinen, kuten joku kyseli. Minulla 1,5v lapsi ja ihanaa, että ei tarvi lasta viedä sellaiseen paahteeseen, ei ole hyväksi. Myös vanhusten kannalta tämä on ihanaa, minunkin mummoni ollut pari kesää todella kovilla.
 
"vieras"
en ole aijemmista kesistä valittanut mutta tämä kesä on ihan paska..
villasukissa ja villatakissa saanut kulkea kun meinaa paleltua pystyyn..

Mutta luvattiinhan jo jotain helleaaltoa +30 jotain.. sitä NIIN odotellessa :)
 
"Abc"
Ihana kesä on ollut. Rakastan sellaista pientä viileyttä, että nippanappa pärjää lyhythihaisella paidalla.

Ja ei sairauksia tai ylipainoa. Lapsesta asti olen pitänyt viileästä ilmasta, en kylmästä enkä kuumasta. Hikoilen myös tosi helposti (ja edelleen, ei ylipainosta johtuvaa).
 
"vieras"
[QUOTE="eee";26772835]Tää kesä on ollut aivan perseestä. Ja voin sanoa etten sanallakaan valittanut kahdesta edellisestä kesästä. Ne olivat TÄYDELLISIÄ.[/QUOTE]

No miksi sitten olet valittanut kuumuudesta viime kesänä :O Vai etkö osaa lukea?

Ihanat ilmat olleet, helteitä ei todellakaan kaivata yhtään :)
 
pikana
[QUOTE="jep";26773986]Väkisin tulee mieleen että oletteko helteen valittajat kovastikin ylipainoisia tai kärsittekö jostain sairaudesta kun kylmyys on niin mukavaa?[/QUOTE]

En ole, enkä kärsi varsinaisesti mistään sairaudestakaan. En valita talvella kylmyyttä, mutta kesän helteet heittää välillä yli. En vain pidä siitä läkähdyttävästä tunteesta, kun yölläkään et pysty nukkumaan ja koko perhe on kiukkuinen väsymyksestä ja kuumuudesta. Tämä kesä on ollut aivan erityisen hieno, eikä täällä ole satanutkaan mitenkään mahdottomasti.
 

Yhteistyössä