Te, jotka tunnette perussuomalaisia

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tosiasia on ettei Sannan politiikassa ollut mitään moitittavaa. Hän hoiti hyvin tehtävänsä ja siirtyi sitten tyylikkäästi kansainvälisiin tehtäviin.
En ole vielä avannut päivän uutisia. Toivottavasti ruudulleni ei lävähdä yhdenkään persun naamaa. Yritä sinäkin pysyä pois tältä palstalta.
 
vierailija
Tosiasia on ettei Sannan politiikassa ollut mitään moitittavaa. Hän hoiti hyvin tehtävänsä ja siirtyi sitten tyylikkäästi kansainvälisiin tehtäviin.
En ole vielä avannut päivän uutisia. Toivottavasti ruudulleni ei lävähdä yhdenkään persun naamaa. Yritä sinäkin pysyä pois tältä palstalta.
IS hankki salaisen imagotutkimuksen tulokset: Kokoomus nousi kärkeen, Sdp syöksyssä Sanna Marinin jälkeen 😂😂😂
 
vierailija
Tosiasia on ettei Sannan politiikassa ollut mitään moitittavaa. Hän hoiti hyvin tehtävänsä ja siirtyi sitten tyylikkäästi kansainvälisiin tehtäviin.
En ole vielä avannut päivän uutisia. Toivottavasti ruudulleni ei lävähdä yhdenkään persun naamaa. Yritä sinäkin pysyä pois tältä palstalta.
Timo Soini yllättyi reaktiostaan Marinin bilevideoon: ”Ratti pyörii käsissä”

– Kun menee kaikista parhaiten, tekee suurimmat virheet, Timo Soini kommentoi pääministerin juhlinnasta noussutta kohua.

IL
 
vierailija
Sulla on kyllä paha fixaatio tuosta sannasta.
Olen selannut aamun uutisia enkä ole vielä huomannut yhtään persujuttua.
Tunnen mahtavaa, ihanaa, ihmeellistä ja sanoinkuvaamatonta euforiaa.
Luin jutut kansanedustajien eläkkeistä, urheilijoiden mielipiteistä eläkkeisiin kajoamisesta, ja Lasse Virenin haastattelun. Minua luuli aikoinaan urheilijaksi jo edesmennyt urheilupomo. Voi kun olisin älynnyt silloin kysyä minkä lajin urheilija muka olin. Kiitos lehtien toimittajat. Teette hyvää ty.ötä. Luin myös jutun miehestä, joka vaihtoi isännöintialalle menestyksekkään pankkiuransa jälkeen Suomessa ja ulkomailla.
 
vierailija
Olen selannut aamun uutisia enkä ole vielä huomannut yhtään persujuttua.
Tunnen mahtavaa, ihanaa, ihmeellistä ja sanoinkuvaamatonta euforiaa.
Luin jutut kansanedustajien eläkkeistä, urheilijoiden mielipiteistä eläkkeisiin kajoamisesta, ja Lasse Virenin haastattelun. Minua luuli aikoinaan urheilijaksi jo edesmennyt urheilupomo. Voi kun olisin älynnyt silloin kysyä minkä lajin urheilija muka olin. Kiitos lehtien toimittajat. Teette hyvää ty.ötä. Luin myös jutun miehestä, joka vaihtoi isännöintialalle menestyksekkään pankkiuransa jälkeen Suomessa ja ulkomailla.
Kun kettuilu tehdään kohteen älykkyystason ylittävällä tavalla, kohde ei edes huomaa kun häntä pannaan halvalla.
Penkkiurheilija?
 

Yhteistyössä