Te, jotka tunnette ovulaation,

  • Viestiketjun aloittaja sanna
  • Ensimmäinen viesti
Työmyyrä
Todella viiltävää menkkamaista, mutta toispuoleista kipua. Joka toinen kuukausi oikealla ja joka toinen vasemmalla.

Särky siis mahassa kyljessä ja selässä. Saattaa jopa säteillä jalkaan.
 
Viikkoa ennen alkaa masua toiselta puolelta jomottamaan ja masu alkaa turpoamaan joka päivä enemmän ja enemmän. Sitten yhtenä päivänä on tosi viiltävää ja jomottavaa kipua ja sitten se loppuu kuin seinään.
 
Liisa-L
Tuntuu hetkellisesti samalta kuin alkaisi kuukautiset. Jomotusta oikealla puolella (muistaakseni oikealla), joskus selvä nipistys. Valkovuotoa tulee enemmän. Niin kuin olisi koko ajan kiihottunut seksuaalisesti. Alushousut kostuu ja pitää vaihtaa kesken päivän. Mieletön tarve saada seksiä ja tavanomaisuudesta poikkeava himo sokeriin ja makeaan. Nämä ovat siis minun oireeni ja tuntemukseni. Olen osannut arvioida ovulaationi tismalleen oikein siitä pitäen, kun aloin kiinnittämään asiaan huomiota.
 
Soiku
Mulla oireet kestää myöskin kolmisen päivää. Yleensä on tuo vasen puoli alavatsasta enemmän kipeä, toimii vissin tehokkaammin kuin oikea puoli.. Eli siis semmosta jomotusta ja tuntuu siltä, niin kuin koko ajan olisi isompi hätä tai ainakin isompi paukku tulossa, mutta ei vaan tule. Tärinä pahentaa kipua. Joskus tekee niin kipeää, että on oikeasti ihan kamalan paha olla..

Niin ja paikat on kieltämättä kosteampana..
 

Yhteistyössä