Te jotka tunnette Brion 2008 värejä!! AUTTAKAA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Nyt on ongelma. Näkemättä muita kuin netin kuvia, pitäisi päättää otanko turkoosit vai keltaiset vaunut. Miten kuvailisitte noita värejä? Onko keltainen ihan auringonkeltainen, voikukan keltainen livenä? Mites turkoosi? Saa myös laittaa kuvia omistaan, jos jaksaan vaivautua :)

Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Miu mielestä se keltainen oli kyl aikasta räikee väri eli auringonkeltaisen kai sanoisin sit. *muoks turkoosista en tiedä.

Kiitos. Sitä olenkin tässä miettinyt, että onko se keltainen sitten sellainen "huomio, huomio, se on meidän vauva, kun täältä tulee" tyyppinen sävy :D Eli ilmeisesti sitten on.

Juu, siis nuo netin kuvat on kyllä selattu ja on googletettu värien kuvia yleensäkin, mutta kun kokemuksesta tiedän, että nuo valmistajien kuvat aina vähän vääristää ja on yleensä livenä kirkkaampia ja vaaleampia. Ajattelin, että jos joku osaisi kuvailla/näyttää miltä sävy näyttää ihan oikeasti...

Ja juu, kyllä se keltainen mun mielestä oli räikeämpi kuin mitä tuossa kuvassa. Käytiin ite asiassa juuri eilen kahtomas vaunuja ja yhdet keltaiset oli jäljelle edellisvuoden väreistä :D Päädyttiin sit ruskeaan tämän vuoden väriin =)

Ja juu, huomioliiveissähän se taitaa olla neonkeltainen värinä. Mutta kyllä mun makuun se keltainen oli liian räikeä. Juuri semmonen "huomatkaa minut, olen täällä" -väri :D Mutta toki ihan kaunis väri sinällään.

Yhteistyössä