Te jotka tienaatte n.2000e/kk!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja minääääää;29185915:
Turvallisuusala, ja ainoastaan kurssit käytynä + peruskoulu. Ei lukiota, ei amista. ja palkka pyörii 2500e molemmin puolin.

Niinkun tekee vuoroja ja ylitöitä. Peruspalkkahan vartijoilla on AIVAN PASKA.

Lähihoitaja vanhustyössä. Opiskelin perustutkinnon ja päälle vanhustyön erikoisammattitutkinnon eli yhteensä 4 vuotta.
Peruspalkka noin 2050€ ja satunnaisista ilta- ja viikonloppuvuoroista yleensä satasen verran siihen päälle.

Laitoshuoltaja sairaalassa palkka päivätyössä 2005e/ kk, kaksivuorotyössä 2400 e/kk. Minulla on laitoshuoltajan ammattikoulutus koti-ja laitostalousoppilaitoksesta.

Olen erittäin tyytyväinen työhöni, sopii sosiaaliselle, tunnolliselle ja käytännölliselle luonteelleni erittäin hyvin. Työkaveritkin ovat mukavia.

Lähihoitaja, peruspalkka n.2000e (yksityisellä oon ja toi sisältää jo ekan ikälisänkin ja henkilökohtaisen lisän). Kunnalla palkka on parempi, työnhaku käynnissä siis..

SAiraanhoitaja päivätyö, pitkät koulutukset ja palkka sh:n peruspalkka 2250e ei paljon naurata. Työ on älyttömän kuormittava ja vastuullinen eikä siitä makseta paljon p'skaakaan :kieh:

Sairaanhoitaja erikoissairaanhoidossa, vuorotyö (enimmäkseen teen aamuja, teen 75% työaikaa). perupalkka 2300e/kk mutta kun teen osa-aikaista niin mulla se on n.1800e bruttona/kk. Huono palkka, mutta mielenkiintoinen, haastava työ ja hyvät työkaverit saa jaksamaan.

3 vuorotyö, peruspalkka sama kuin yllä -2250 plus lisät. Kaks vuotta alalla olleena alan kohta miettiä jotain muuta ammattia - ei vaan jaksa! Aina väsynyt eikä oikeesti KUKAAN arvosta. Stressimäärä melkoinen ja lääkäreiden töitä sysätään meille ilman erillistä korvausta.

Yhteistyössä