Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:Tarviiko sitä sanoa milloin siivotaan? Eikö normijärkinen tajua milloin on niin siivotonta että pitää asialle tehdä jotain?
Alkuperäinen kirjoittaja nove:Minä sanon kuinka usein siivotaan... eli niin usein kun minä jaksan. Mies ei vaan siivoa, kokee että ei kuulu hänelle. Mies vaihtaa mun autoon kesä/talvirenkaat niin siksi ei tarvitse auttaa kotona sisällä siivoamisessa.
Meillä ei ole mitenkään kiiltelevän puhdasta... Ihan ok siistiä mutta vois olla siistimpääkin.
Alkuperäinen kirjoittaja piip:Alkuperäinen kirjoittaja nove:Minä sanon kuinka usein siivotaan... eli niin usein kun minä jaksan. Mies ei vaan siivoa, kokee että ei kuulu hänelle. Mies vaihtaa mun autoon kesä/talvirenkaat niin siksi ei tarvitse auttaa kotona sisällä siivoamisessa.
Meillä ei ole mitenkään kiiltelevän puhdasta... Ihan ok siistiä mutta vois olla siistimpääkin.
no kyllä mä vaihtaisin ihan ite ne renkaatkin... eli mies vaihtaa renkaat 2 krt vuodessa ja sä siivoot sitten vaihtokauppana koko vuoden..
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Alkuperäinen kirjoittaja piip:Alkuperäinen kirjoittaja nove:Minä sanon kuinka usein siivotaan... eli niin usein kun minä jaksan. Mies ei vaan siivoa, kokee että ei kuulu hänelle. Mies vaihtaa mun autoon kesä/talvirenkaat niin siksi ei tarvitse auttaa kotona sisällä siivoamisessa.
no kyllä mä vaihtaisin ihan ite ne renkaatkin... eli mies vaihtaa renkaat 2 krt vuodessa ja sä siivoot sitten vaihtokauppana koko vuoden..
No joo meillä vaihtaa mies kanssa autoon renkaat, huoltaa ja korjaa, mutta ei se autossa kuitrnkaan asuEsim. meillä vois aatella, että jos mies hoitaa auton mulla ois ikkunat ja pyykit hoidettavana
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja piip:Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Alkuperäinen kirjoittaja piip:Alkuperäinen kirjoittaja nove:Minä sanon kuinka usein siivotaan... eli niin usein kun minä jaksan. Mies ei vaan siivoa, kokee että ei kuulu hänelle. Mies vaihtaa mun autoon kesä/talvirenkaat niin siksi ei tarvitse auttaa kotona sisällä siivoamisessa.
No joo meillä vaihtaa mies kanssa autoon renkaat, huoltaa ja korjaa, mutta ei se autossa kuitrnkaan asuEsim. meillä vois aatella, että jos mies hoitaa auton mulla ois ikkunat ja pyykit hoidettavana
![]()
nojoojoo, mut en mä ymmärrä et mies saa kokonaan vapautuksen kodinhoidosta jos vaihtaa autoon talvirenkaat... koti on yhteinen yritys sanon minä! eri asia sitten jos esim vaimo on kotona kaiket päivät ihan ollakseen vaan ja mies töissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Anne:No jos mies ei siivoa kuin nalkuttamalla jos sittenkään niin se on naisen vika.
Otin onneksi miehen, jolla on tiukka äiti, joka on aina vaatinut myös poikalapsilta
siisteyttä.
Joten miehellä oli siivous hallussa kun yhteen mentiin ja sitten vakiintui rutiini, että perjantaisin siivoan keittiön ja vessan ja mies imuroi makuuhuoneet ja olohuoneet. järjestelee tavarat ja pyyhkii pinnat.
Viikolla töitten jälkeen siivoaa se kuka ehtii.
Ei napinaa, ei mitään. Yhteinen koti joten yhdessä siitä huoltakin pidetään.
Toivottavasti te poikalasten äidit, jotka kiukuttelette siitä kun miehenne ei siivoa, kasvatatte myös poikanne siihen, että siivous kuuluu normaaliin elämään.
Äidinmaidosta se siivousinto miehiin juurretaan.