Pidin välivuoden ja menin töihin. Olin töissä 5 pv/vko ja joka viikko. Sitten vaihdoin toiseen paikkaan töihin kun kausiluonteinen työ loppui ja siellä tehtiinkin sitten urakalla töitä, olin sairaalassa ja henkilökuntapula. Joka viikko tehtiin yli puolet vuoroista tuplana siis siten, että aamuvuoro ensin ja sitten iltavuoro perään. Yhden kerran tein kolme vuoroa peräkkäin: aamu, ilta, yö.
Eipä sitä rahaa niin hirveästi jäänyt säästöön, kun oli pieni palkka, sitten oli muuttanut pois kotoa eli maksettiin vuokra, ostettiin huonekaluja, vähän vaatetta, keittiötavaraa, kaikkea, mitä uusi koti tarvitsee. Osa jäi onneksi säästöön, olen hyvin säästeliäs luonne, koska kun menin opiskelemaan, ei sillä opintorahalla ja lainalla niin paljon hurrata. Että säästöjä oli vähän, jotka auttoivat asiaa. Opintolaina oli noin 1000 markkaa kuussa ja opintoraha muistaakseni 360 markkaa. Niistä maksettiin KAIKKI. Omat vanhempani avustivat antamalla vähän ruokaa mukaan, jos vkonloppuna kävi kotona. Tyyliin perunoita, kurkkua, tomaattia (ei siis mitään makkaroita, lihaa tms.).