Te jotka ostatte eineslihapullia esim broileri-

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijailona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pussista pakastevihanneksia ja pullat voinokareen (+mausteet) kanssa pannulle?
Tulee nopeasti, eikä maistu niin teolliselle.

Tai sitten teet vaan etukäteen valmiiksi isoja satseja "kunnon" ruokaa, joista lämmität kiirepäivinä.

Pussista pakastevihanneksia ja pullat voinokareen (+mausteet) kanssa pannulle?
Tulee nopeasti, eikä maistu niin teolliselle.
Kestää enempi kuin ap:n määrittelemä kahden minuutin maksimivalmistusaika

Kiitos vinkeistä kaikille. Jalostajan hernekeitolla tarkoitin muuten nitä jotka on pussissa, lautaselle vaan ja mikroon, sinappia kyytipojaksi.

Tosiaan harrastuspäivinä ehdin olla kotona välillä vain 30 min ennen kuin taas pitää lähteä, ja lapset ovat hitaita syömään, joten ei siinä paljoa valmistusaikaa jää.

Vuorotyö ja erityislapsi tuo elämääni sen verran häsellystä, etten aina kykene suunnittelemaan tarpeeksi hyvin niin että valmista kotiruokaa olisi, vaikka yrittäisinkin...

Muutenkin kotona on hyvä olla jotain valmista varalla esim pakastimessa, koska jos lapsi esim sairastuu, niin pitäisi olla jotain ruokaa kotona, kun ei syökään päiväkodissa ja töissä. Meillä mies ei kokkaile eli mä oon siitä vastuussa.

Jos yhtään lohduttaa niin mulla on myös valmis lista puhelimessa valmistettavia kotiruokia varten, ei pelkästään eineslistaa. :D Jostain syystä kaupan portista sisäänmeno saa aina aivoni tyhjenemään eikä mitään tuu enää mieleen.

Yhteistyössä