te jotka omistatte muumimukeja/keräätte niitä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla on ihan vaan hyllyllä nää miun muumijutut. Laitan teille muutaman kuvan. Jos saadaan uusi asunto niin tulee uudet hyllyt tai sitten muumijutut myyntiin.

http://www.aijaa.com/v.php?i=1505307.jpg

wow mikä kokoelma :D

no niinpä!! :D älä nyt vaan pois myy!!

Kiitos kaikille kommeiteista =) Oon tosiaan kerännyt noita mukeja jo monta vuotta. Nyt uusimpana keräyskohteena nuo Mariskoolit.

Voi ristus, mä en ymmärrä mikä noissa läskeissä Muumeissa ja mukeissa kiehtoo. Se ohjelmakin on syvältä, ei onneksi meidän lapset oo koskaan tykännyt. Ne tykkää huumoripitoisista lastenohjelmista eikä muumisynkistelyistä tv-ssä tai astioissa. Samoin minä !

Ja meillä myös astiakaapissa piilossa ja arkikäytössä. Alotin keräilyn vasta vuosi sitten ja nyt kasassa 12mukia, 10 lautasta ja 4 kulhoa.
Lisäks lapsilla muumi-aterimia monta.
Ihania noi vanhat muumit... :D

Mitkä niitä harvinaisempia ja vanhempia mukeja oikein on? Mulla on kaksi selkeästi vanhempaa, mutta sitten on näitä uudempia mukeja 9kpl. Ihan ne on arkikäytössä meillä, mutta taidan laittaa ne kaksi vanhempaa nyt jemmaan :) Tosin siitä toisesta on pieni pala reunasta irti, kun tippui lattialle :O :(
Voiko netistä katsella jostain, että mitä kaikkia on ilmestynyt?

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Mitkä niitä harvinaisempia ja vanhempia mukeja oikein on? Mulla on kaksi selkeästi vanhempaa, mutta sitten on näitä uudempia mukeja 9kpl. Ihan ne on arkikäytössä meillä, mutta taidan laittaa ne kaksi vanhempaa nyt jemmaan :) Tosin siitä toisesta on pieni pala reunasta irti, kun tippui lattialle :O :(
Voiko netistä katsella jostain, että mitä kaikkia on ilmestynyt?

Tässä ois linkki mistä näet kaikki ilmestyneet muumimukit =)
http://www.arabia.fi/web/Arabiawww.nsf/file/tietoa_arabiasta_muumit_arabiassa_muumit_kuvineen/$file/Muumit_kuvineen.pdf