Te jotka olette sitä mieltä, että kaikki miehet pettää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pilkunviilaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pilkunviilaaja

Vieras
Oletteko myös sitä mieltä, että kaikki naiset pettää, tilaisuuden tullen? Vai kuinka perustelette väitteenne, että miehet ja naiset olisivat tässä suhteessa erilaisia?

Uskotteko todella, että IHAN KAIKKI maailman varatut miehet ovat siis joskus pettäneet, kaikki eivät vain ole jääneet kiinni?

Mä en usko että KAIKKI pettää, mutta valitettavan moni. Niin naisista kuin miehistäkin.
Ja ihan omasta kokemuksesta voin sanoa, että monesti ne on juuri ne niitä pettureita, joista ei kukaan, varsinkaan oma puoliso, ikinä uskoisi...

Maailmassa on MILJARDEJA ihmisiä, ihmiset ovat ERILLAISIA!

Osa kaksplussalaisista kun kuvittelee ettei elämää ole plussan ulkopuolella, huomaahan se jo kommanteista "No kyllähän täällä _plussalla_ joskus saa lukea kun mies on pettänyt", Anna mun kaikki kestää.

Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:
Ja ihan omasta kokemuksesta voin sanoa, että monesti ne on juuri ne niitä pettureita, joista ei kukaan, varsinkaan oma puoliso, ikinä uskoisi...

Ja ne joista näkee kilometrien päähän että ovat pelimiehiä, eivät varmasti petä?

Ne on ne huonon itseluottamuksen omaavat, katkerat ja epävarmat akat joiden kohdalle on joskus osunut pettävä mies, jotka täällä nyt huutelee että jokainen mies pettää.
Kannattais varmaan vilkaista peiliin ennen kun tuomitsee koko maailman kaikkia miehiä.

Olen sitä mieltä, että jos on otollinen hetki ja hyvä tilaisuus niin kyllä pettää mies kuin mies. Naiset eivät välttämättä, koska heillä on erilaiset tarpeet.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:

Ja ne joista näkee kilometrien päähän että ovat pelimiehiä, eivät varmasti petä?

Mä en allekirjoita noita väitteitä ainakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja fiilaten:
Olen sitä mieltä, että jos on otollinen hetki ja hyvä tilaisuus niin kyllä pettää mies kuin mies. Naiset eivät välttämättä, koska heillä on erilaiset tarpeet.

Mistä helvetistä sä kaikkien maailman naisten tarpeet tiedät? Ootko kysynyt? :o

kerro kiltti lisää näistä miesten ja naisten erilaisista tarpeista?

Ei ole tarvinnut kysyä. Luonto on tämän asian näin tehnyt. Sairaudet ovat eri asia, onhan nymfoja tietenkin olemassa,

Mun mielestä pitää olla älyttömän pienet piirit, jos pitää yleistää, oli asia mikä tahansa.

Inhoan sanoja KAIKKI, JOKAINEN jne, kun niin ei voi sanoa.

Ja sitten mä inhoan näitä tilastoja, sis tottakait ne on faktaa, kun ihan tilastoja tehty, on se vaan jännä ettei koskaan kukaan mun ystävä ja tuttava piiristä ole niihin tilastoihin osallistunut ja kuitenkin ne on faktaa ;)

Ei ole tarvinnut kysyä. Luonto on tämän asian näin tehnyt. Sairaudet ovat eri asia, onhan nymfoja tietenkin olemassa,

Minkä ikäinen sä olet? :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
fiilaten, säälin kovasti sinua. On varmaan vaikeaa elää jos ei voi luottaa keneenkään.

en kaipaa sääliä ja avovaimoani en ole pettänyt, ainakaan vielä, mutta vannomatta paras. Eihän sitä tiedä milloin osuu tielle sellainen jota ei voi vastustaa. Tai jos kotona saanti lakkaa.

Et kai tosissasi meinaa, että mies joka rakastaa vaimoaan ja lapsiaan, eikä koskaan ikinä tahtoisi ilman heitä elää, panisi kuitenkin ihan ketä tahansa tilaisuuden tullen? Eikä voisi mitenkään hallita halujaan ja vaikka panna vaimoaan kotiin päästyään?
Eikä ole olemassa miehiä, joiden mielestä rakkaus ja seksi kuuluu yhteen, vaan kaikki miehet pitää noita asioista erillään toisistaan ja rakastaa yhtä mutta panee myös toisia?
Oi voi.. On sulla varmaan ollut rankkaa kun susta noin katkera ja epäluuloinen on tullut.

Faktahan on se, että ikinä ei voi tietää pettääkö oma puoliso vaikka kuinka tähän luottaa. Eli ei se autakaan muu kuin luottaa. Mä luulen ettei mun mies oo pettänyt eikä tule pettämäänkään, luonteeltaan kun on sellainen viimeisen päälle "yhden naisen mies ja yhden perheen isä" mut valitettavastihan sitä varma ei voi olla. Ei ikinä voi olla varma näissä asioissa. Ja mä luulen etten minäkään tule ikinä pettämään mut eihän sitäkään nyt voi tietää. Ei tiedä millainen tulevaisuus on.

Mun mielestä pitää olla älyttömän pienet piirit, jos pitää yleistää, oli asia mikä tahansa.

Juuri näin! Ja lisäisin vielä, että ihminen jonka mielestä kaikki miehet (ja huom! vain miehet) pettää, omaa kyllä melko lapsellisen ajatusmaailman.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:

Et kai tosissasi meinaa, että mies joka rakastaa vaimoaan ja lapsiaan, eikä koskaan ikinä tahtoisi ilman heitä elää, panisi kuitenkin ihan ketä tahansa tilaisuuden tullen? Eikä voisi mitenkään hallita halujaan ja vaikka panna vaimoaan kotiin päästyään?
Eikä ole olemassa miehiä, joiden mielestä rakkaus ja seksi kuuluu yhteen, vaan kaikki miehet pitää noita asioista erillään toisistaan ja rakastaa yhtä mutta panee myös toisia?
Oi voi.. On sulla varmaan ollut rankkaa kun susta noin katkera ja epäluuloinen on tullut.

En minäkään tahdo pahaa perheelleni enkä todellakaan panisi ketä tahansa, mutta kuten sanoin, vannomatta paras. Koskaan ei pidä sanoa ei koskaan! En ole myöskään katkera enkä epäluuloinen.

Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Faktahan on se, että ikinä ei voi tietää pettääkö oma puoliso vaikka kuinka tähän luottaa. Eli ei se autakaan muu kuin luottaa. Mä luulen ettei mun mies oo pettänyt eikä tule pettämäänkään, luonteeltaan kun on sellainen viimeisen päälle "yhden naisen mies ja yhden perheen isä" mut valitettavastihan sitä varma ei voi olla. Ei ikinä voi olla varma näissä asioissa. Ja mä luulen etten minäkään tule ikinä pettämään mut eihän sitäkään nyt voi tietää. Ei tiedä millainen tulevaisuus on.

Tuo on minun mielestäni juuri oikea asenne. :flower:

Mielestäni ei voi sanoa kumminkaan päin, että MINUN puolisoon voi luottaa 100% että EI PETÄ, tai että KAIKKI miehet/naiset pettäisivät.

Yhteistyössä