Te jotka olette saaneet lapsen +30v

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Minkä ikäisenä olette saaneet lapsenne? Oliko raskaaksi tuleminen kuinka helppoa/vaikeaa? Koetko, että sait lapsesi oikeassa iässä? Nämä ajatukset pyörii mielessä, kun ikä lähenee jo kolmeakymmentä, mutten vielä haluaisi lapsia, mutta tiedän, että joskus sitten kyllä haluaisin..

Mä sain ensimmäisen lapseni 23-vuotiaana. Ja seuraavat kaksi heti siihen perään.

Neljättä tehtiinkin sit ihan tosissaan muutama vuosi. Lopputulos putkahti maailmaan kun olin 31-vuotias. En suosittele odottamaan, ellet ole valmis siihen ettet lasta luomukeinoin tule saamaan lainkaan.

Kannattaa käyttää ehkäisyä ja unohtaa koko juttu, säästyy sekä parisuhde että helvetisti fyrkkaa, eikä tarvitse tulla tänne palstoille sitten jälkeenpäin ulisemaan kuinka lapsiperhearki on niin ”rankkaa” ja ”uuvuttavaa”.

30 v. eka sitten 3v väliä toka, kolmas 2v:n päästä. Hyvä ikä aloittaa, jos jää myöhemmäksi alkaa omat ’vanhuuden vaivat’ hidastamaan elämää. Ei jaksa niin paljon yöheräilyä yms. kuin ennen. Olen tyytyväinen, että aloitin 30 veenä.

Sain kaksoset 31-vuotiaana. Oikein hyvä ikä saada lapsia, hieman elettyä elämää takana ja iltarientojakin nähty. Oikein hyvä aika perheen perustamiselle, ei ole todellakaan mikään vanha vielä, mutta kuitenkin jo aikuinen.