Mulla siis lukio pohjalla ja opiskelun saa suoritettua kahdessa vuodessa. Mutta mietin sitä, että onko alku sitä yhteistä opiskelua ja sitten vikana vuotena vasta se erikoistuminen. Kun näinhän se menee 3-vuotisessa koulutuksessa, kaksi vuotta opiskellaan kaikki samaa ja vikana vuotena erikoistuminen.
Kun mä aloitan opiskelut ens kuun alussa. Mulle sanottiin keväällä soveltuvuuskokeissa, että nyt syksyllä alkaa lapsiin suuntautuva koulutus. Mä en taas sitä haluaisi vaan haluaisin sairaanhoidon ja huolenpidon. Että pitääkö mun nyt heti vaihtaa toiseen yksikköön (samaa koulutuskeskusta kuitenkin ) vai eka vuosi käydä tuolla mihin hain? Yritän kyllä saada jonkun koulun toimistolta kiinni, mutta sitten on eri asia osaako tämä ihminen vastata mun kysymykseen...
Kun mä aloitan opiskelut ens kuun alussa. Mulle sanottiin keväällä soveltuvuuskokeissa, että nyt syksyllä alkaa lapsiin suuntautuva koulutus. Mä en taas sitä haluaisi vaan haluaisin sairaanhoidon ja huolenpidon. Että pitääkö mun nyt heti vaihtaa toiseen yksikköön (samaa koulutuskeskusta kuitenkin ) vai eka vuosi käydä tuolla mihin hain? Yritän kyllä saada jonkun koulun toimistolta kiinni, mutta sitten on eri asia osaako tämä ihminen vastata mun kysymykseen...