H&P
No jos itse tunnistat itsesi persoonaksi jota ei parisuhde kiinnosta, niin miksi edes luet, saatikka kommentoit tällaista ketjua? Jos sinua ei kiinnosta tai jos sinulla einole asiasta omakohtaista kokemusta.Ei se mikään harmi ole, olen introvertti luonteeltani, parisuhde olisi yhtäkuin painajainen.
Kyllä se huvittavalta kuulostaa että ihmissuhteesta leivotaan työsarka jota kynnetään ja kynnetään. Ajattele jos sen ekaluokan kaverinkin kanssa olisi pakko tahkota koko elämä kaverina, ihan vaan siksi kun on ekaluokalla tutustunut siihen.
Onhan mulla erityisiä ihmisiä, sitä kutsutaan perheeksi. Sääliä ei tarvitse, en minäkään sinua sääli, ilmeisesti pidät tuollaisesta elämäntavasta ja koet sen omimmaksi.
Minullakin on perhe, ja läheiset välit vanhempiini ja sisaruksiin. Joskus sitä on kuitenkin lennettävä pesästä.. Lisäksi minulla on oma ihana perhe. En kyllä lähtisi kumppania vertaamaan siihen ekaluokan kaveriin kyllä kyse on jostakin suuremmasta. Voisi olla helppo vaihtoehto vaihtaa aina kumppania kun tulee ristiriitoja, tai samaan naamaan kyllästyy. Mutta sen sijaan kun näkee vaivaa ja suhteen eteen tekee töitä, ainakin itse sitä on alkanut silloin arvostaa yhä enemmän.