te jotka olette laihduttaneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "laihduttaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"laihduttaja"

Vieras
Onko teillä alussa ollut ihan fyysisiä oireita kuten väsymystä, huimausta, heikkoa oloa jne. Olen saanut nyt kahdessa viikossa 3 kg pois ja syön säännöllisesti 2 lämmintä ateriaa joista toinen kasvispitoinen ja aamulla tattaripuuron, päivällä jotain pientä ja illalla vielä kevyen iltapalan ja olo on nyt sellainen että huimaa välillä. Johtuukohan verenosokerin muutoksista, verenpaine on ollut normaali, minulla on lääkitys korkeaan verenpaineeseen mutta ylipaino ei siihen juuri vaikuta vaan lääkitys jäi kun oli paha raskausmyrkytys aikoinaan.

Mittaathan verenpainetta päivittäin. Laihdutus laskee painetta mikä saattaa aiheuttaa huimausta. Mulla ei ole ollut väsymystä tai huimausta kun oon laihduttanut, päinvastoin oon tuntenut oloni energisemmäksi.

Mittaan kyllä ja alapaine on 65-80 ja yläpaine 120-135. Voiko olla että kroppa vain huutaa sokeria ja muuta moskaa ja siksi huono olo koko ajan. Aion toki jatkaa vaikka oireileekin.

Älä kuitenkaan liian vähillä kaloreilla koita tulla toimeen. Syötkö lihaa ollenkaan? Pidä huoli että saat tarpeeksi proteiinia ja hyviä rasvoja, voit ottaa lisäravinteita purkista. Mulle hyvin energisoivia lisäravinteita on spiruliina-levä ja regulat-entsyymivalmiste. Voi olla että kehosi on jonkin aineen puutteessa.

lihaa, kanaa tai kalaa syön kerran päivässä. En tiedä syönkö sitten kuitenkin liian vähän koska työ on fyysistä maataloustyötä, hevosen karsinan siivousta ja nyt on menossa puusavotta ja oksin koivuja ja kuusia 3-4- tuntia päivässä plus kaikki muut ns. normityöt päälle. Vois kokeilla vähän lisätä ruoan määrää, meniskö verensokeri liian alas välillä. Mistä tuota levää ja entsyymivalmistetta saa?

Kuumimmat

Yhteistyössä