Te jotka myytte paljon vaatteita esim. huuto.netissä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Mä olen ajatellut alkaa myymään noita lasten vaatteita eräässä facebookin kirppisyhteisössä. Näkyy menevän todella hyvin kaupaksi siellä. Mietin vain niitä postareita.. Paljonko yleensä on postikulut teillä jotka yksittäin myytte vaatekappaleen? Paljonko siis pyydän postareita ja eiks se mene turhan säätämiseksi jos pitää alkaa palauttelemaan postikuluja? (voisinhan alkaa punnitsemaan jokaisen vaatteen ja katsomaan hintoja itellan sivuilta mutta menee turhan vaikeaksi jos vaatteita on kymmeniä)...
Ja sitten miten pakkaatte tuotteen?
Onko mitään jämäkämpiä kuoria olemassa missä valmis postimaksu olemassa?

Tämmöisiä kyselee henkilö joka ei ole joutunut postittelemaan koskaan mitään paketteja ;)

Joo kyllä suosittelen tuota punnitsemista, Helposti-kuoret taitavat (?) tulla sitten kalliimmaksi kuin tavallinen postipaketti/maksikirje. Maksikirjeessä varmaan menee ainakin pienten lasten vaatteet. Ja kyllähän ne postit on varmaan aika vakiot jos kyseessä on suht samankokoiset vaatteet, ettei kaikkia tarvi yksitellen punnita..

kirjekuoret kannattanee ostaa vaikka tiimarista, eikä postista, missä varmasti kalliimpaa, tämä pätee etenkin noihin postimaksu maksettu kuoriin. en ole myynyt mutta olen ostanut lasten vaatteita ja ainakin nuo 92cm vaatteet tulee ihan kirjeenä 1.5e ja tavallista kirjekuorta on vahvistettu pakkausteipillä. täytyy vain pakata niin että paksuus alle 3cm. kenkiä olen saanut muovipussissa(pakettina), joka on teipillä vahvistettu.

kirjekuoret kannattanee ostaa vaikka tiimarista, eikä postista, missä varmasti kalliimpaa, tämä pätee etenkin noihin postimaksu maksettu kuoriin. en ole myynyt mutta olen ostanut lasten vaatteita ja ainakin nuo 92cm vaatteet tulee ihan kirjeenä 1.5e ja tavallista kirjekuorta on vahvistettu pakkausteipillä. täytyy vain pakata niin että paksuus alle 3cm. kenkiä olen saanut muovipussissa(pakettina), joka on teipillä vahvistettu.

Pienet jutut, jotka tulevat pienessä kirjeessä tulevat yleensä halvemmaksi Helposti-kuoressa, jos painavat yli 50 g, mutta mahtuvat siihen C5-kuoreen ja paksuus jää sopivaksi. Alle 100 g:n lähetyksessä säästää kuoren hinnan, siitä tuonne 500 g saakka sitten tulee säästöä enemmän. Isojen kuorein kanssa kannattaa katsoa se paino, siinä tulee halvemmaksi vain 250-500 g painavat, jotka mahtuvat alle 3 cm paksuisena.

Minigrip pusseista poistamalla ilman saa noita lähetyksiä helposti littanammaksi, jolloin menee normaalina kirjeenä maksikirjeen sijaan.