Auttakaa te jotka myytte huuto.netissä vaatteita pakettina!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyhymäkö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tyhymäkö?

Vieras
Olen ensimmäistä kertaa kokoamassa vaatepakettia huutikseen ja vinkkejä otetaan vastaan millainen on hyvä paketti. Huudatteko enemmän paketteja vai yksittäin?
Jos joku tahtoo linkittää niin voi linkittää HYVÄN lastenvaatepaketin. Myymäni vaatteet ovat tytön ja 98cm:n vaatteita.
Minkäkokoisina kuvat kannattaa laittaa? Isoina jos laittaa niin voi varmaan ladata liian kauan mutta onko liian pienet kuvat sitten parempia? Kannattaako mukaan laittaa kenkiä tai kuvia asukokonaisuuksista miten paketin vaatteita voi yhdistellä?
Korkeampi lähtöhinta vai hv?

KAIKKI VINKIT JA AVUT KELPAA! :)

Itse laitan aina isot kuvat, pienennän ne latausvaiheessa yleensä siihen toiseksi pienimpään kokoon aijaassa.
Itse tykkään, että jokaisesta vaatteesta/vaatekokonaisuudesta laitetaan kuva. Mutta en tykkää siitä, jos ostajaa pidetään niin tyhmänä, että ei itse osaa kuvista päätellä miten voi yhdistellä. Eli ei mitään viiden kuvan rykelmää, miten viittä vaatetta voi yhdistellä eri tavalla. Laitan itse yleensä saman sävyiset tai keskenään sopivat vaatteet peräkkäin kuviin.
Ja varma konsti saada huutajia ja hintaa on laittaa paketti nollan euron lähdöllä.

Samankokoisia ja -kuntoisia vaatteita samaan pakettiin, mielellään hyväkuntoisia. Itse en myy enkä osta likaisia tai rikkinäisiä vaatteita. Korkeintaan laitan kaupanpäällisiksi joskus. Ei kenkiä, koska niiden koot eivät mene yleenä niin samaa tahtia kuin vaatteet. Hyvät isot kuvat, yleensä yksi kuva per vaate tai asukokonaisuus. Paketti sellaisenaan kuvaukseen, ei mitään "lisäyksiä tulee, kun huutelette"-juttuja. Näillä pääsee jo hyvin alkuun =)

Samankokoisia ja -kuntoisia vaatteita samaan pakettiin, mielellään hyväkuntoisia. Itse en myy enkä osta likaisia tai rikkinäisiä vaatteita. Korkeintaan laitan kaupanpäällisiksi joskus. Ei kenkiä, koska niiden koot eivät mene yleenä niin samaa tahtia kuin vaatteet. Hyvät isot kuvat, yleensä yksi kuva per vaate tai asukokonaisuus. Paketti sellaisenaan kuvaukseen, ei mitään "lisäyksiä tulee, kun huutelette"-juttuja. Näillä pääsee jo hyvin alkuun =)

Kiitos. Jos jossain vaatteessa on ihania pieniä yksityiskohtia niin kannattaako niistä ottaa kuvat erikseen?

Yhteistyössä