\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2006 klo 14:23 VIERAS kirjoitti:
Jeps, samoin täällä tunnetaan välistä tylsyyttä.. Mutta itsepä olen halunnut tätä...Mutta vasta nyt on oikeestaan tuntunut että jotain muuta voisin joskus tehä, vuosia on kohta 7 kotona ja 4 muksua..."Helppoa" aikaa vielä kun vauva vaunuissa mutta kun 3 muuta ehtivät kaupassa vaikka minne kun silmä välttää...Huh!En tiedä liekö laiskuutta mutta ylimääräisiä menoja en kaipaa muuta kuin Isompien kerhot ja eskarilaisen kouluun laitto. Jotenkin niin takkusta lähtee joinakin päivinä...Shoppailut jää väkisinkin minimiin....Kohtalotovereita monilapsisista perheistä?
Heips!
täällä yks kohtalotoveri! Nyt kotona olo vuosia on kertynyt 5 ja vähintään kolme vielä edessä
Kolmen pojan kanssa hermo on välillä tooosi kireellä, vältän liikkumista kavereille lasten kanssa. Mieluummin käyn yksin ja rauhassa juomassa kahvit ja rupattelemassa!
Päivisinkin maksimissaan mennään ulos puistoon tai omalle pihalle. Eräs äiti ehdotti että menisin avoimessa päiväkodissa käymään tai asukaspuistoon pyörimään mutta millä ihmeellä mä pidän silmällä siellä kaikkia kolmea? Lisäksi yksivuotiaalla on vielä aika tarkat rytmit joita pitää noudattaa tai sitten viimeistään päivästä tulee kaaos...
Lisäksi emme ole koskaan käyneet ed.mainituissa paikoissa niin itsekin vierastan ajatusta :\| vaikka varmasti siellä olisi seuraa sekä äidille että lapsille. Kerran viikossa isommat lapset ovat kaksi tuntia srk:n kerhossa, ensi syksyksi pakko hakea enemmän toimintaa!!!
Niin ja elokuussa pitäisi syntyä tämän nelosenkin
Olen tässä kovasti pohtinut eri vaihtoehtoja että miten saisin päivämme kivemmiksi ja lapsille enempi virikkeitä mutta eniten tässä pistää ehkä vastaan se kun ystäväpiirissä, edes naapureissa ei ole monen lapsen äitejä... olisi kiva jos olisi joku seurana puistoissa, kahvitella vuorotellen toistemme kotona ja lapsilla olisi seuraa toisistaan jne. tuntuu vain että kaikki hermostuvat meihin, varsinkin kun joudun vielä paljolti keskittymään lasten tekemisiin ja sitä mukaan komentamaan..
tää nyt on vähän poukkoilevaa tekstiä, sanat eivät riitä yksinkertaisesti kuvaamaan meidän "pahimpia" päiviä
Mutta jos haluat niin voitais vaikka y-viestiä vaihdella?
ja sitten yleisesti kotona olemiseen niin todellakin olen välillä niin täynnä tätä touhua mutta ne tulevat yleensä vaiheittain, eli ei tämä kotiäitinä olo onneksi joka päivä täytä pipoa =)
haleja kaikille :hug: