Sillähän on jo.Sä voisit perustaa blogin jalallesi.
Kirjoitan arjesta eli aina siitä, mikä kirjoittamishetkellä ajatuksissa päällimmäisenä; voi olla perhettä koskeva asia, voi olla jotain pohdintaa, voi liittyä opsikeluun, kokkaukseen, matkusteluun , jotakuinkin mihin tahansa.Ja kuka (millaiset ihmiset) blogianne lukee? Mistä lukijoita tulee?
Mä olen koukussa Mummeliisan blogin Oon tainnu kolmesti jo vilkasta tänä iltana et eikö se päivitykkään nyt iltasella. Sekin siis vaikuttaa kuinka usein blogiin kirjottaa.Kirjoitan arjesta eli aina siitä, mikä kirjoittamishetkellä ajatuksissa päällimmäisenä; voi olla perhettä koskeva asia, voi olla jotain pohdintaa, voi liittyä opsikeluun, kokkaukseen, matkusteluun , jotakuinkin mihin tahansa.
Vähän kaikesta, elämästä, ajatuksista ja satunnaisia ruokaohjeita heitän sekaan..
Mutta lukijakunnasta ei ole hajuakaan, taida paljon porukkaa edes siellä käydä..
Heh.Olin päivän palauttamassa kesälapsia vanhemmilleen jakotiutunut vasta äsken. Ei ole ehtinyt vielä päivittämään.
Tämä on kiinnostavaa: miksi pitää blogia, jos ei halua sille lukijoita? Miksi ei kirjoita saman tien ihan rehellistä päiväkirjaa? Vai onko sillä päiväkirjan muodolla väliä?Minulla on blogi, mutta sitä ei pääse lukemaan kuin ainoastaan minä. On ikään kuin päiväkirja, kirjoitan päivän tapahtumista, matkoista, maailman tapahtumista. Harvemmin tulee nykyään kirjoitettua.
Tietokoneella on helpompi ja nopeampi kirjoittaa. =) Ja saa kuvat liitettyä kätevästi heti blogiin. Päiväkirjaan pitäisi ensin teettää valokuvia tai vähintään tulostaa koneelta ne kuvat.Tämä on kiinnostavaa: miksi pitää blogia, jos ei halua sille lukijoita? Miksi ei kirjoita saman tien ihan rehellistä päiväkirjaa? Vai onko sillä päiväkirjan muodolla väliä?