Te jotka kerrotte palstalla paljon elämästänne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Odottaa jo haukkuja ja sääliä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Odottaa jo haukkuja ja sääliä

Vieras
Miksi teette niin? Onko teillä ystäviä joille kertoa asioita vain kerrotteko vain täällä tiettyjä asioita?
Miksi laitatte tänne oman kuvanne ja kerrotte työpaikkanne? Moni on jopa yrittänyt itsemurhaa palstalla,hyvä ettei synnytetä palstalla,toki tänne tullaan heti sairaalasta kotiin päästyä kertomaan kuulumisia.

Ihmettelen vain. Itse käytän joskus täällä mustaa nimimerkkiä,vauvakuumepuolella kirjoittelen tällä hetkellä eniten. Mutta en todellakaan halua että joku tunnistaisi minut oikeasti näiden juttujen perusteella.

Ja vielä viimeinen kysymys,myönnättekö että olette palstariippuvaisia?

Kirjoittelen hlökohtaisia asioita harmaana, vaikka mulla on paljon (erittäinkin paljon) ystäviä. Olen kai niin sulkeutunut, että kuuntelen mielelläni muita, mutta en haluu jakaa elämästäni arkivastoinkäymisiä kavereille. En halua, että elämämääni käytetään juorujen aiheena kaveripiirissä. En ikinä laittaisi tänne kuvaa tai kertoisi missä olen töissä. Kirjoitan myös siten, että ei mua pitäisi kenenkään tunnistaa.

Mullakin on nimimerkki tehtynä mutta menin möläyttää sen yhdelle tuttavalle, joka kanssa palstailee, kun se sitä niin hemmetin kovaa kyseli. Oon sitten siitä asti vieraillut harmaana, koska en todellakaan tahdo, että minut tunnistetaan vaikka mielipiteeni nyt aika taviksia onkin.
Oon siis kanssasi samaa mieltä, että miksi tunkea tänne kaikki tiedot ja kuvat itsestään...tai mikä törkeetä, eivät laita omaa vaan muksunsa kuvan.
En oo riippuvainen :)
Oon vaan ootellut jos joskus sais jonkun toisenkin odottajan kanssa jutella :)

jos joku tuttu näkee esim. vauvakuumepuolella yhdenkin jutun joka on tutun, ni kyllä tunnistaa, olen monet ystävät tunnistanut täältä ilman että kertovat sen kummempia tai laittavat kuviaan...

Miä oon aika paljon kertonut mm. "hulluudestani" ja juomisestani
Miä vaan oon rehellinen ihminen.
Mulla on mies ja kaksi ystävää, joiden kanssa pystyn kaikista samoista asioista puhumaan
Itsemurhaa en sinäänsä ole täällä yrittänyt ;)

Juuh, kuten viestien määrästä huomaa: Olen riippuvainen

en kerro oikeestaan mitään henk.kohtasta. itelläniki nikki, mutta aika harvoin kirjaudun. en ole ikinä näyttänyt kuvia itsestäni, enkä lapsestani sekä työpaikkaakaan en ole kertonut. en edes sitä missä asun. Oon kanssa ihmetelly kuinka moni kertoo tosi henk.koht asioista itsestään täällä sekä näyttelee lapsien kuvia tms.

mut ehkä voi myöntää hiukan koukuttavani tätä palstaa... melkein joka päivä käyn täällä pyörähtää.

Alkuperäinen kirjoittaja harmailija nyt ja aina:
jos joku tuttu näkee esim. vauvakuumepuolella yhdenkin jutun joka on tutun, ni kyllä tunnistaa, olen monet ystävät tunnistanut täältä ilman että kertovat sen kummempia tai laittavat kuviaan...

Mua ei ainakaan tunnista. Lisään teksteihini sen verran harhaanjohtavaa paikkaansapitämätöntä mutta kuitenkin merkityksetöntä tietoa, että hämään mahdollisia tuttujani. Sitäpaitsi; en kerro näitä tänne kirjoittamiani asioita pääsääntöisesti kavereille. Siis lähinnä kriisi ym. juttuja. Siksi mua on aika vaikeaa kertomusten perusteella yhyttää.

Mäkin olen ihmetellyt samaa asiaa jo 5 v, että miksi ihmeessä toiset kertoo täällä aivan kaiken(toisaalta taas emme me tiedä kuinka paljon noista paljastuksista on oikeasti totta ). Itse olen kai jollain tavalla palstariippuvainen, kun täällä melkein joka päivä pyörin mutta jos jostain syystä palsta kaatuu niin onneksi keksin muutakin tekemistä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä se haittaa jos täällä kertookin asioitaan?

Sitä se haittaa, että jos ei itselläkään ole mitään rajaa tuossa omien asioidensa levittelyssä ja itse oman yksityisyyden suojan rajan ylittämisessä, miten voisi opettaa sitä lapselle? KAIKKEA ei tule täällä kertoa, ei vaikka kuinka osa vetoaa johonkin ihme rehellisyyden nimeen? Siinä ei juurikaan ole rehellisyydestä (vs. valehtelusta) kyse.

Joku käyttää aina saatua tietoa väärin, se on varmaa.

jokaisella on oikeus kertoa asioitaan täällä tai olla kertomatta, mutta toisaalta on sit turha tulla itkemään jos siitä tulee mahdollisia seuraamuksia.

itse pyrin pysymään tuntemattomana, mutta mulla onkin se etu että ketään ei tällä palstalla mun juttuni edes kiinnosta :whistle: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja hymiötär:
jokaisella on oikeus kertoa asioitaan täällä tai olla kertomatta, mutta toisaalta on sit turha tulla itkemään jos siitä tulee mahdollisia seuraamuksia.

itse pyrin pysymään tuntemattomana, mutta mulla onkin se etu että ketään ei tällä palstalla mun juttuni edes kiinnosta :whistle: :laugh:

Juu munkaan jutut ei kiinnosta. Mä oon kertonu täälä lapsettomuuden syistä, lainan määrästä, missä asun, kuvia joka lähtöön... Silti erittäin harva tietää minusta yhtään mitään. :)

Yhteistyössä