B
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja er:Joo, tällästä kommentia odotinkin tulevaks.Niin surkee veto ku olla voi, hah! Nyt on tainnu mennä paplarit liian kireelle...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en usko että lapsi elää kengillä ja vaatteilla, pitää kai sen ruokaaki saada?
Ihan tosi?![]()
![]()
![]()
Ei taida olla kaikki matot sunkaan vintillä suorassa...
Mun lapsi saa kunnon ruokaa, mut sä säästät ne rahat hyviin kenkiin
eli ei oo sullakaan joka pytty toiminnassa.
MINUN LAPSENI saavat SEKÄ ravitsevaa ruokaa, ETTÄ kunnon kengät. Vituttaako?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja säälittää:Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Ap:llä tylsä aamupäivä ja provoilee meitä mammoja riitelemään.
Voi. Sinä taidat lukeutua näihin rönttölenkkari pukijoihin, kun noin korpeaa
.
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:tämä oli viihdyttävää ja hauskaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sama ku mä tuun nyt sanomaan että ootta te pirun huonoja äitejä ku ette osta 4x vuodessa lapselle uutta Reimatecin haalaria!!
On niin paljon asioita mistä voi kinata, mutta hei..LOPETTAKAA JO
Kuka on sanonut jonkun olevan huono äiti?????
TAAS yksi, joka ei ole osannut lukea koko ketjua.
MERKILLÄ ei ole helvetinkään väliä, mutta sillä on, onko kenkä nahkaa vai muovia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hehe:Eli minkälaiset on kunnon kengät? Onko sinun näkemyksesi kunnon kengistä pelkästään hinta? Säälittää enempi sinun lapsesi, kun äiti ei ajattele muuta kuin hintaa, jolla voi tulla sitten kaksplussan sivuille koreilemaan![]()
Mikäli olisit lukenut ketjun KOKONAISUUDESSAAN, ei olisi tarvinnut tuotakaan älyvapaata kommenttia pikku suukustasi päästää =).
Laatu ja hinta eivät aina kulje käsi kädessä, mutta tosiasia on myöskin se, että kunnollinen nahkakenkä maksaa!
Tää yks iditootti on nyt sitä mieltä, että sun kannattas nyt rauhottua, eikä ottaa niin tosissaan kaikkee mitä mä tai kukaan muukaan täällä kirjottelee.. Teet vaan itestäs hölmön
Vielä ratakiskosta väännettynä tälle yhdelle iditootille; kUNNON KENGÄT OVAT LAADUKKAAT, JOUSTAVAT, HENGITTÄVÄT JA TUKEVAT.
(ominaisuuksia, joita harvoissa kahdeksan-yhdeksän euron tekonahkavänkyröissä on )
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sama ku mä tuun nyt sanomaan että ootta te pirun huonoja äitejä ku ette osta 4x vuodessa lapselle uutta Reimatecin haalaria!!
MERKILLÄ ei ole helvetinkään väliä, mutta sillä on, onko kenkä nahkaa vai muovia.
no on sillä sen verran väliä että halppiskengät nyt ei useimmiten ole nahkaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hehe:Tää yks iditootti on nyt sitä mieltä, että sun kannattas nyt rauhottua, eikä ottaa niin tosissaan kaikkee mitä mä tai kukaan muukaan täällä kirjottelee.. Teet vaan itestäs hölmön![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sama ku mä tuun nyt sanomaan että ootta te pirun huonoja äitejä ku ette osta 4x vuodessa lapselle uutta Reimatecin haalaria!!
no on sillä sen verran väliä että halppiskengät nyt ei useimmiten ole nahkaa![]()
Minä nyt tarkoitin tätä yhtä, joka alkoi puhumaan Reimatecistä!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja er:Joo, tällästä kommentia odotinkin tulevaks.Niin surkee veto ku olla voi, hah! Nyt on tainnu mennä paplarit liian kireelle...
Onhan se ikävää, kun kolahtaa omaan nilkkaan...Eikö?
Alkuperäinen kirjoittaja hehe:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hehe:Eli minkälaiset on kunnon kengät? Onko sinun näkemyksesi kunnon kengistä pelkästään hinta? Säälittää enempi sinun lapsesi, kun äiti ei ajattele muuta kuin hintaa, jolla voi tulla sitten kaksplussan sivuille koreilemaan![]()
Mikäli olisit lukenut ketjun KOKONAISUUDESSAAN, ei olisi tarvinnut tuotakaan älyvapaata kommenttia pikku suukustasi päästää =).
Laatu ja hinta eivät aina kulje käsi kädessä, mutta tosiasia on myöskin se, että kunnollinen nahkakenkä maksaa!
Tää yks iditootti on nyt sitä mieltä, että sun kannattas nyt rauhottua, eikä ottaa niin tosissaan kaikkee mitä mä tai kukaan muukaan täällä kirjottelee.. Teet vaan itestäs hölmön tolla agressiivisuudellas
Tää yks iditootti on nyt sitä mieltä, että sun kannattas nyt rauhottua, eikä ottaa niin tosissaan kaikkee mitä mä tai kukaan muukaan täällä kirjottelee.. Teet vaan itestäs hölmön
Vielä ratakiskosta väännettynä tälle yhdelle iditootille; kUNNON KENGÄT OVAT LAADUKKAAT, JOUSTAVAT, HENGITTÄVÄT JA TUKEVAT.
(ominaisuuksia, joita harvoissa kahdeksan-yhdeksän euron tekonahkavänkyröissä on )
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olenkohan minä sitten ymmärtänyt ihan väärin, kun olen lukenut, että parasta liikuntaa jalalle on paljain jaloin kävely epätasaisella alustalla. Ei jalkaa tarvitse tukea koko ajan, vaan jalka nimenomaan vahvistuu jos se joutuu tekemään vähän töitä. Liian tukevat kengät taas tekee jalasta täysin liikkumattoman, näitäkin lapsia näkee jotka klompsuttelevat kengillään kuin hevoset, kun kengän pohja ei taitu mitenkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Chick:Ja fiksut eivät hauku idiootiksi tms. keskusteltaessa jostain asiasta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sama ku mä tuun nyt sanomaan että ootta te pirun huonoja äitejä ku ette osta 4x vuodessa lapselle uutta Reimatecin haalaria!!
se oli vertaus...esim halppispuvulla ei ole samoja ominaisuuksia ja samoja kankaita kuin esim reimatecissä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hehe:Tää yks iditootti on nyt sitä mieltä, että sun kannattas nyt rauhottua, eikä ottaa niin tosissaan kaikkee mitä mä tai kukaan muukaan täällä kirjottelee.. Teet vaan itestäs hölmön![]()
Itse sinä aloit piikittelemään ja kun laitoin jauhot suuhun, muuttuikin ääni kellossa. Ei kannattaisi alkaa leikkiin, jollei osaa sääntöjä
.
Alkuperäinen kirjoittaja hyvätulonen mami:Miksi teette näitä aloituksia? Onko tullut mieleen, miltä josta kusta vähävaraisesta tuntuu lukea tällaista tekstiä?
Alkuperäinen kirjoittaja hehe:Mulle ei nyt jauhoja kuitenkaan suuhun saa haukkumalla ja meuhkaamalla... Ääneni kellossa on myöskin ollut sama kaikissa kirjoituksissani, en siis missään välissä ole ollut agressivinen enkä haukkumassa, vaan ihan tasaisen rauhallinen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sama ku mä tuun nyt sanomaan että ootta te pirun huonoja äitejä ku ette osta 4x vuodessa lapselle uutta Reimatecin haalaria!!
mä puhuinki reimatecin puvusta, en kengistä.
se oli vertaus...esim halppispuvulla ei ole samoja ominaisuuksia ja samoja kankaita kuin esim reimatecissä![]()
Siinähän tässä koko avauksessa oli kyse!!! Ei siinä, että kengän pitäis olla Reimatec ollakseen hyvä!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:en nyt jaksa lukea ees koko ketjua mut sen verran vastaan et meillä pojilla menee 2-4 lenkkarit kesässä. Niin en todellakaan ole koskaan edes aikonut ostaa heille laadukkaampia lenkkareita. se 10-20 e harmittaa ihan yhtä lailla kun on hetken käytön jälkeen roskiskamaa..