Te jotka joudutte elämään mamupopulaation keskellä, kuinka kestätte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaukana pahuudesta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="AV-mamma";30645993]Olen viihtynyt täälläkin hyvin. Miksi tämä kiinnostaa sua?[/QUOTE]

Kunhan nyt vain kyselen. Kummasti se virta vaan käy monikulttuurista monokulttuurin puolelle.;)

[QUOTE="AV-mamma";30645958]Asuin monta vuotta Itä-Helsingissä. Kuten niin monesti, nämä mamuvaahtoajat (kuten ap) eivät itse tunne maahanmuuttajia tai olleet tekemisissä heidän kanssaan. Heillä on vain todella ihmeellisiä kuvitelmia siitä, miten "kauheaa" on asua "mamulähiössä" Itä-Helsingissä. No, ei se ole.[/QUOTE]

Aina tämä sama peruste, hohhoijaa. Kyllä, olen tuntenut maahanmuuttajia ja ne olivat ok. Olen jutellut, kätellyt (siis koskenut iik) mamuun. Joten se siitä sun vähä-älyisestä spekulaatiosta meitä "mamuvaahtoajia" kohtaan. En ole epäluuloinen vaan hyvinkin ystävällinen ja avarakatseinen ihminen, minua ei ihminen pelota värin perusteella.

Mutta nykykehitys on pelottava! Ja sitä ei pidä sietää, hyväksyä eikä hyssytellä. Piste.

Alkuperäinen kirjoittaja sama kysyjä;30646006:
Kunhan nyt vain kyselen. Kummasti se virta vaan käy monikulttuurista monokulttuurin puolelle.;)

Niin että kun mä haluan muuttaa pois kaupungista maalle, niin se johtuu sun mielestä jotenkin maahanmuuttajista? Miksi tulkitset asian näin?

Asuin mä siinä välillä hetken ulkomailla, jolloin tietenkin itse edustin sitä monikulttuurisuutta.

Aina tämä sama peruste, hohhoijaa. Kyllä, olen tuntenut maahanmuuttajia ja ne olivat ok. Olen jutellut, kätellyt (siis koskenut iik) mamuun. Joten se siitä sun vähä-älyisestä spekulaatiosta meitä "mamuvaahtoajia" kohtaan. En ole epäluuloinen vaan hyvinkin ystävällinen ja avarakatseinen ihminen, minua ei ihminen pelota värin perusteella.

Mutta nykykehitys on pelottava! Ja sitä ei pidä sietää, hyväksyä eikä hyssytellä. Piste.

Itsehän sä aloituksessasi esität näkemyksiä siitä, miten kammottavaa ns. mamulähiöissä on asua, vaikket ole sellaisessa asunut. Et mitenkään siis voi perustaa mielikuvaasi mamulähiöistä kokemukseen siitä, millaista siellä on asua. Etkä varmaan myöskään muuta käsitystäsi, vaikka mamulähiössä asuva kertoisi, että siellä on ihan mukavaa asua.

Eniten minua ihmetyttää (kanta)suomalaiset jotka ilmeisesti hyvällä katsovat maahanmuuttajia, jotka tekevät rikoksia minkä ehtivät. Tykkäätte siis pedofiileista (kunhan eivät koske omiin lapsiinne)? Tykkäätte että satunnaisesti ihmisiä tapetaan kirveellä (jos ei ole oma lapsenne, sukulaisenne)? Tykkäätte että lapsia ja naisia raiskataan (jos ei ole oma lähiomaisenne)?

Ja ei, älkää tulko perustelemaan "mutta ku kyllä ne suomalaisetki"!!!

Eniten minua ihmetyttää (kanta)suomalaiset jotka ilmeisesti hyvällä katsovat maahanmuuttajia, jotka tekevät rikoksia minkä ehtivät. Tykkäätte siis pedofiileista (kunhan eivät koske omiin lapsiinne)? Tykkäätte että satunnaisesti ihmisiä tapetaan kirveellä (jos ei ole oma lapsenne, sukulaisenne)? Tykkäätte että lapsia ja naisia raiskataan (jos ei ole oma lähiomaisenne)?

Näytä mulle se ihminen, joka katsoo rikoksen tekijää hyvällä.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
[QUOTE="AV-mamma";30646018]Itsehän sä aloituksessasi esität näkemyksiä siitä, miten kammottavaa ns. mamulähiöissä on asua, vaikket ole sellaisessa asunut. Et mitenkään siis voi perustaa mielikuvaasi mamulähiöistä kokemukseen siitä, millaista siellä on asua. Etkä varmaan myöskään muuta käsitystäsi, vaikka mamulähiössä asuva kertoisi, että siellä on ihan mukavaa asua.[/QUOTE]

No hienoahan se vain on, jos on todellakin pystytty perustamaan ns. mamulähiö, jossa kasvaa vain kunnon kansalaisia! Silloinhan homma toimii. Miten musta tuntuu kuitenkin, että tuollainen lähiö taitaa olla ainoa laatuaan jos edes sitä.

En mä asuisi lähiössä missä öykkäröisi edes suomalaiset! En kattelis päivääkään sellaista touhua.

Mutta tämä keskusteluhan poiki hyvää keskustelua, nimittäin Suomesta löytyy ihania mamulähiöitä joissa ei ole ongelmia ja kantasuomalaisetkin tykkää :)

Ei siis syytä huoleen, hyvä!

Taitaa olla vähissä kuitenkin ne kantasuomalaiset jotka hyväksyvät rikokset, oli rikoksen tekijä kuka tahansa.

No hienoahan se vain on, jos on todellakin pystytty perustamaan ns. mamulähiö, jossa kasvaa vain kunnon kansalaisia! Silloinhan homma toimii. Miten musta tuntuu kuitenkin, että tuollainen lähiö taitaa olla ainoa laatuaan jos edes sitä.

En mä asuisi lähiössä missä öykkäröisi edes suomalaiset! En kattelis päivääkään sellaista touhua.

Mutta tämä keskusteluhan poiki hyvää keskustelua, nimittäin Suomesta löytyy ihania mamulähiöitä joissa ei ole ongelmia ja kantasuomalaisetkin tykkää :)

Ei siis syytä huoleen, hyvä!

Miksi sä lainasit mun viestiäni tuon kommenttisi ylle, kun sun viestisi ei liity siihen mun viestiin mitenkään? Mä en ymmärrä, MIHIN tuo sun viestisi liittyy, ilmeisesti käyt jotain oman pääsi sisäistä dialogia.

Niin että kun yksi raiskaa kaikki raiskaa? Yksi lyö kirveellä kaikki lyö kirveellä? Ja älä perustele homma foorumin Tilastoilla.

Toivottavasti on myös vähissä ne mamut jotka hyväksyy nuo rikokset mitä "omat" on menneet tekemään.

Somessahan mm. on mamuja, jotka ilakoivat näillä raiskauksilla jne.

Mä en ole muualla somessa kuin keskustelupalstoilla, mutta täälläkin olen törmännyt useasti ilmiöön, jossa nämä mamuvouhkaajat ilakoivat maahanmuuttajien tekemillä raiskauksilla ja rikoksilla.

Ihan hyvin me pärjäämme. Lapsetkin näkevät erilaisia ihmisiä ympärillään, niin eivät jää suu auki moljottamaan hieman erikoisemman näköisiä tyyppejä.
Meidän pojan luokalla on ollut ihan alusta asti pakolaislapsia ja joskus heitä on käynyt meillä kylässäkin. Poika halusi kerran kutsua erityisesti yhden tytön synttäreilleen.
Meidän tyttö kulkee esikoulussa sellaisessa rakennuksessa, missä asuu aika paljon pakolaisia. Heitä näkee siinä pihalla päivittäin, osa tervehtii oikein kauniisti, osa on vähän sulkeutuneemman näköistä porukkaa.
Minun ei varmaan saisi kertoa, mutta olen käynyt maahanmuuttajakommuunissa asunnoissa sisällä, ei sielläkään mitään luurankoja ollut kaapeissa. Kurkkasin nimittäin vaatekomeroihinkin (työni puolesta kävin siis). Ja osa oli ihan tavallisen oloisia perheitä. Toki heistä näki, että ovat eri kulttuurista, mutta yhtään pommeja tai aseita ei näkynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja kerro lisää;30646188:
Westendissäkin asuu mamuja ja vielä islaminuskoisia sellaisia. Et kerro mikäs sitä parempi mamuton alue on?

Sellainen missä ei mamuja näy kadulla eikä asu naapurissa.
Kaupassakin näkyy todella harvoin.

[QUOTE="AV-mamma";30646024]Näytä mulle se ihminen, joka katsoo rikoksen tekijää hyvällä.[/QUOTE]

Demla ja muut viherpunikit jos rikoksen tekijällä on ns suojaväri.

Ihan hyvin me pärjäämme. Lapsetkin näkevät erilaisia ihmisiä ympärillään, niin eivät jää suu auki moljottamaan hieman erikoisemman näköisiä tyyppejä.
Meidän pojan luokalla on ollut ihan alusta asti pakolaislapsia ja joskus heitä on käynyt meillä kylässäkin. Poika halusi kerran kutsua erityisesti yhden tytön synttäreilleen.
Meidän tyttö kulkee esikoulussa sellaisessa rakennuksessa, missä asuu aika paljon pakolaisia. Heitä näkee siinä pihalla päivittäin, osa tervehtii oikein kauniisti, osa on vähän sulkeutuneemman näköistä porukkaa.
Minun ei varmaan saisi kertoa, mutta olen käynyt maahanmuuttajakommuunissa asunnoissa sisällä, ei sielläkään mitään luurankoja ollut kaapeissa. Kurkkasin nimittäin vaatekomeroihinkin (työni puolesta kävin siis). Ja osa oli ihan tavallisen oloisia perheitä. Toki heistä näki, että ovat eri kulttuurista, mutta yhtään pommeja tai aseita ei näkynyt.

Eli tienaat leipäsi mamuista ja ilman mamuja olisit työtön paska.

Muutettiin vahingossa alueelle jolla on huono maine. Pelkäsin ongelmia mamujen kanssa. Kävi toisin, arabiperhe todella avulias ja hiljainen naapuri jne.

Vaan mitä teki kantasuomalaiset. Aivan helkutisti alkkiksia näissä taloissa, möly ja levottomuudet sekä ainaiset poliisiauto ja ambulanssi pihalla niiden sotkuja selvittelemässä. Naapurin juoppo akka kyseli meiltä tunnenko huumediileriä ja toinen ruinasi rahaa lainaan.

Mamut tässä talossa ei juo eikä mölyä.

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin;30646253:
Eli tienaat leipäsi mamuista ja ilman mamuja olisit työtön paska.

Siis mistä teidän viha kumpuaa? Tämä on osoitettu myös ap:lle. Viidenkymmenen vuoden päästä Suomi on ihan erilainen kuin nyt ja te voitte vihata toisenlaisia ihmisiä hautaanne asti. Siitä kärsitte vain te. Jos minä haluan asua mamualueella niin siinähän asun. Vaikuttaako se teidän elämään jotenkin?

Alkuperäinen kirjoittaja ole hyvä:);30646250:
Demla ja muut viherpunikit jos rikoksen tekijällä on ns suojaväri.

Demla, tuo hompanssien keskuudessa myyttiset mittasuhteet saanut järjestö :D Suomen illuminati, Siionin viisaat ja viides kolonna :D

Alkuperäinen kirjoittaja mamulähiö;30646291:
Siis mistä teidän viha kumpuaa? Tämä on osoitettu myös ap:lle. Viidenkymmenen vuoden päästä Suomi on ihan erilainen kuin nyt ja te voitte vihata toisenlaisia ihmisiä hautaanne asti. Siitä kärsitte vain te. Jos minä haluan asua mamualueella niin siinähän asun. Vaikuttaako se teidän elämään jotenkin?

Ikävä kyllä, mutta tosiaan 50 vuoden kuluttua Suomi on erilainen kuin nyt ja siitä saamme "kiittää" suviksia. Toivottavasti suomalaisille löytyy jostain Lapin perukoilta reservaatti missä saisi asustella rauhassa.

Yhteistyössä