Te jotka haluatte pysyä hoikkana/norm painoisena

Vähintään yritän kerran viikossa salille, tällä hetkellä ei enempiä voi suunnitella kun ei aika riitä :/ Mieluiten kävisin kahesti salilla ja kerran-pari jumpassa.
Tää ei nyt suoraan hoikkana pysymiseen liity, en liho, enkä vanhuuttani lihomista meinaa kokeillakaan... Enempikin iski liikuntaherätys ja "rupsahtamispaniikki" kun täytin kolkyt,

joidenkin täytyy garrastaa liikuntaa pitääkseen painonsa jossakin lukemassa. itse en kuulu niihin. toki jos haluaa oikein treenanut kropan sitä tarvii treenata. en liho helposti,mutta jos jää mässyvaihe päälle ni toki tulee kiloja lisää. silti on aina tervettä harrastaa edes jotain liikuntaa,mulla se on ollu shoppailua lastenkanssa =)

Lihomisen pelossa mun ei oo koskaan tarvinnut liikuntaa harrastaa, 45kg enempää en ole painanut koskaan ilman raskaana oloa.

Lihasmassa ei olis pahitteeksi (ja samalla nousis painokin) joten sali kutsuu raskauden jälkeen, jospa sillä saisin itseni sitten normaali BMI lukemiin =)

Yleensä päivittäin tulee käveltyä reipas lenkki tai parikin ja siihen päälle salilla 3-5krt viikossa. Eniten uskon kuitenkin ruokavalion voimaan, että vaikka joskus olisi vähempi liikuntainen viikko niin terveellisellä ruokavaliolla on vaikea saada painoa yli normaalin ;)

Työpäivinä en hirveästi muuten kuntoile,kun töissä tulee 8h aikana reippaasti käveltyä se kymmenen tuhatta askelta ja nostan painavia esineitä,vapaapäivinä tulee käveltyä tytön kanssa lenkillä+ soutulaitteella kuntoilen sitten illalla =)

Sen mukaan miten pääsen ja saan aikaiseksi lähdettyä. Kun mies on kotona esim. lomalla käyn päivittäin lenkillä, mutta nyt kun mies on poissa, käyn arkisin vain kerran, kun 5v on kerhossa ja viikonloppuna, jos ei muuta menoa. Tänään tein ihmeen ja jumppasin kotona, mutta aika harvinaista se nykyään on, että saan aikaiseksi.

mä jumppaan 2-3krt/vko, ratsastan 2krt/vko, kunnon lenkki 1krt/vko ja 3krt/vko teen iltatyönä fyysisesti raskasta työtä jonka otin kuntoilun kannalta vastaan..
ens viikol crosstraineri ja joka aamu sillä sit..

Uintia kerran viikossa, reipas kävelylenkki 2-4 krt/viikko, pilatesta ja kuntosalia vaihtelevasti. Lähes joka päivä jotain liikuntaa hyötyliikunta mukaan lukien ja makean herkuttelua harvemmin.

En mitään ehdi harrastaa, mutta eipä tässä lihomaankaan pääse kun ei ehdi syödä.. kiitos liian kiireisen työpäivän ja kotiin tullessa olen liian väsynyt syömään/lapset ei anna rauhassa syödä ja sitä huutoa en jaksa kuunnella.. (terveyshän tässä menee, mutta ei voi minkään.. )

Yhteistyössä