Te jotka ette saa pelkällä yhdynnällä

  • Viestiketjun aloittaja ongelmallinen
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mies nuolee, sormettaa tai sekäettä ennen yhdyntää, mulla ei onnistu niin että sormettaisin tai mies sormettaisi sen aikana tai jälkeen. Mua yhdynnässä saamattomuus ei häiritse, nautin seksistä mielettömästi ilman orgasmiakin. Myöskään miehelle asia ei ole mikään ongelma, nuoleminen ja sormetus ovat luonteva osa esileikkiä.
 
Vibra
Kovinkaan moni nainen EI saa pelkässä yhdynnässä orgasmia. Minäkään en ole poikkeus. Meillä on vibra (joskus kaksikin) mukana. Yhdynnän aikana vibralla kllitorista stimuloin.

Aikuisten leikkikalut kunniaan. Ei ne mikään tabu ole, enää!
 
"vieras"
[QUOTE="Pee";23992838]Meillä mies kovasti mielellään totetuttaa mulle vaikka neljä orgasmia ennen omaa laukeamistaan, mutta on sanonut että sitten kun itse laukeaa niin sen jälkeen siihen on vaikea ruveta, kiinnostus ikään kuin lopahtaa kun on itse saanut :) Mutta miähet on erilaisia...[/QUOTE]

Meilläki näin et mies hoitelee mut ennen omaa orgasmiaan. Ja siis käsin kun en muuten saa. Välillä sit kertoja et nautin seksistä ilman orgasmia kun aika työläs mut hieroa loppuun asti.
Kaveri tuossa tunnusti joku aika sitten et ei oo ikinä saanu orgasmia ja melkein kuitenkin 10 v ollu naimisssa et ei kovin kivaa sekään.
 
Hoidin itseni sormin takaapäin-asennossa.
Sittemmin tosin olen oppinut saamaan emätinorkunkin lähetyssaarnaajassa, eikä mies ees osu klittaan.
Itse asiassa en ees huoli muita orkkuja enää, jos en siten saa, niin olen sit ilman.
 

Yhteistyössä