[QUOTE="mmmmmm";24043267]Mutta olihan sinunkin mielestäsi vain kaksi vaihtoehtoa: ne jotka pesevät vauvan pyllyn vedellä, ja sitten ne jotka tekevät kaikki valintansa ajattelematta kemikaaleja ja tuotesisältöjä.
Edelleen: kunnes näen painavia todisteita siitä miten haitallisia nuo pyyhkeet ovat vauvoille, aion käyttää niitä. Syyt siihen olen maininnut aiemmin. Pyrin kohti täydellisempää ja ekologisempaa minää, mutta elämässä on asioilla tärkeysjärjestys. Jos joku asia helpottaa elämää (minun ja vauvan) enemmän kuin haittaa sitä, miksipä en niin tekisi. Voisin tietenkin alkaa pesemään vauvojen pyllyt lavuaarissa, huudon ja rimpuilun säestyksellä, ja rasittamalla ennestäänkin kipeää selkääni jossa on välilevynpullistuma. Mutta ilmesesti se on sitten sen arvoista?[/QUOTE]
Vinkki: Jos lavuaarilla roikottelu tekee pahaa selälle, niitä pikku pyllyjä voi pestä myös vedellä kostutetulla pesulapulla, pieni öljytippa irrottaa kuivuneen kakan siinä missä puhdistuspyyhekin. Melkein kokonaan vettähän ne pyyhkeetkin ovat, vai miten se oli
Jokaisella on minun puolestani vapaus pyyhkiä lapsensa pylly vaikka salaatinlehdellä, jos se toimii... Käytän itsekin mökillä, pitkillä metsäretkillä, automatkoilla jne. puhdistuspyyhkeitä. Kotiin haluan (mielestäni) parempia ratkaisuja. Kun niiden kemikaalien pitkäaikaisvaikutuksia ei todellakaan mikään taho ole tutkinut.