Te jotka ajattelette, että heti plussan saatuanne kohdussanne on vauva.

Status
Viestiketju on suljettu.
vera
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
No mä ajattelin heti vauvana, vaikka hyvin tiedän, miltä se alkio näyttää. Ei oo mitään ongelmaa abortin tehneiden kanssa ja en pidä murhaajina. En vastusta aborttia, vaikka itse tekisin luultavasti vain jos olisi raiskattu tai raskaus vaarantaisi henkeni.



Itekkin tekisin abortin VAIN jos olisi raiskattu tai raskaus vaarantaisi hengen. Muussa tapauksessa en vois kuvitellakkaan aborttia.
Öh, mikäs siitä raiskauksen johdosta syntyneestä sikiöstä tekee paskemman kuin muista?

On suoranaista tekopyhyyttä hyväksyä abortti vain raiskaustapauksissa... pyh sanon minä. Kyllä te sen abortin tekisitte muulloinkin. Mikäs siitä raiskauksen jälkeläisestä tekee niin oksen?
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Niinpä niin, selibaatti. Etköhän noin ajatellut toistaiseksi ainoan avioerosi yhteydessä? Vai olitteko naimisissa, tuskin? :)
Sinä taas otat "pikkasen" liian kirjaimellisesti tämän "kaiken se kestää"kohdan, joka luetaan avioitumisen yhteydessä.
 
vieras
"Mä oon niin hedelmällinen, raskauduin vaikka käytettiin kumia ja sitten yhdynnän jälkeen mies ruutas lääkeruiskulla siittiöitä mun sisään -on kyllä hitsin hassu juttu :D"
 
xxx
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
??
Kuka on väittänyt, että abortti sopii kaikille?
Ei kukaan.

Kannattaisiko hieman rauhoittua. Minä en muuten tiedä kenen jälkiehkäisystä kyselet, en ole sellaista ottanut varmaan 10 vuoteen.
Ei nyt tarvitse olla tyhmä, olisiko ihan ap:n jälkiehkäisy? Vaikka kyllähän nämä vispilän asianajajatkin osanevat vastata siihenkin kysymykseen.
Mitä sä multa kyselet ap:n ehkäisystä?
Kukahan se "tyhmä" on.

Asianajajat, just...
 
Tehkööt neiti Vispilä vaikka 50 aborttia ja jatkakoot "älykästä" keskustelua itsekseen, kun ei kykene keskustelemaan vaikka keskustelukumppaneita haki. Tai menepä vaikka peiton alle peuhaamaan ilman ehkäisyä jotta pääset uudestaan lääkärin juttusille :flower:
 
vera
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Ja niin, en ole ehkäisyyn perehtynyt asiantuntija, en ymmärrä itsekään, miksi ehkäisy ei toimi. Meillä seksi jatkuu usein silloinkin, kun mies on lauennut, eli ehkä ne siittiöt on sitten jotenkin sormien kautta päässeet sisuksiin? :D Mene ja tiedä.
Mitä käytännössä tarkoittaa että seksi jatkuu?
No mitähän se seksi niinku käytännössä on??? =O
Kysyy björn 30v
Niin että vedetäänkö se molo heti laukeamisen jälkeen pois vai ei? kannattaa lukea niiden varmuuskumienkin käyttöohjeet varsinkin tällaisissa tapauksissa joissa aborttia käytetään jälkiehkäisynä.
Ymmärrän kyllä, että sua harmittaa abortit, koska itse et ole hedelmällinen.
Yrittäisit silti sinäkin ymmärtää muita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Ja niin, en ole ehkäisyyn perehtynyt asiantuntija, en ymmärrä itsekään, miksi ehkäisy ei toimi. Meillä seksi jatkuu usein silloinkin, kun mies on lauennut, eli ehkä ne siittiöt on sitten jotenkin sormien kautta päässeet sisuksiin? :D Mene ja tiedä.
Mitä käytännössä tarkoittaa että seksi jatkuu?
Käytännössä sitä, että vehjettä ei putsailla siinä välissä ja sormet menee minne menee, vaikka sitten mällisinä.
No oiskohan nyt jo aika ottaa opiksi?

Ei, en tajua tuota teidän menoa, että touhuatte ihan mitä sattuu, ja aina löytyy joku uusi nimike virheelle, joka muka oikeuttaa sen, että taas meni vikaan.

Ihan tahallanne tulella leikitte. Ja sitten taas aborttiin vaan.
Ei sitä ajattele seksin aikana, että hei, viedäänpä mälliä kohdunsuulle. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Tehkööt neiti Vispilä vaikka 50 aborttia ja jatkakoot "älykästä" keskustelua itsekseen, kun ei kykene keskustelemaan vaikka keskustelukumppaneita haki. Tai menepä vaikka peiton alle peuhaamaan ilman ehkäisyä jotta pääset uudestaan lääkärin juttusille :flower:
Selittäisitkö, miksen mielestäsi kykene keskustelemaan? =)
 
nainen
kirjoitanpa uudestaan mitä mieltä olen ap:sta koska edellinen kirjotus ilmeisesti ei tullut perille tai jopa poistettiin?
mielestäni ap on täysin kypsymätön aikuinen ja kypsymätön äidiksi, koska monenmonta kertaa tullut tahtomattaan raskaaksi vaikka helppohan se on vahingot vaan poistaa, kerta toisensa jälkeen, seuraavaa vahinkoa odotellessa :whistle:
 
nainen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehkä ap ja hänen miehensä saavat seksuaalisen tyydytyksensä siitä jännityksen tunteesta, että mitenköhän tällä kertaa käy.
täss vois olla järkeä, muuten en ymmärrä "aikuisen" toimintaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
kirjoitanpa uudestaan mitä mieltä olen ap:sta koska edellinen kirjotus ilmeisesti ei tullut perille tai jopa poistettiin?
mielestäni ap on täysin kypsymätön aikuinen ja kypsymätön äidiksi, koska monenmonta kertaa tullut tahtomattaan raskaaksi vaikka helppohan se on vahingot vaan poistaa, kerta toisensa jälkeen, seuraavaa vahinkoa odotellessa :whistle:
Voi ei, mihin luovutan lapseni? Miten ehkäisy muuten liittyy lastenhoitokykyyn ja kykyyn olla hyvä äiti? :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vera:
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
No mä ajattelin heti vauvana, vaikka hyvin tiedän, miltä se alkio näyttää. Ei oo mitään ongelmaa abortin tehneiden kanssa ja en pidä murhaajina. En vastusta aborttia, vaikka itse tekisin luultavasti vain jos olisi raiskattu tai raskaus vaarantaisi henkeni.



Itekkin tekisin abortin VAIN jos olisi raiskattu tai raskaus vaarantaisi hengen. Muussa tapauksessa en vois kuvitellakkaan aborttia.
Öh, mikäs siitä raiskauksen johdosta syntyneestä sikiöstä tekee paskemman kuin muista?

On suoranaista tekopyhyyttä hyväksyä abortti vain raiskaustapauksissa... pyh sanon minä. Kyllä te sen abortin tekisitte muulloinkin. Mikäs siitä raiskauksen jälkeläisestä tekee niin oksen?

Samanlainen ihminen siitä tulee kun muistakin mutta jos raiskauksen seurauksena tulisin raskaaksi en voisi kuvitella pitäväni lasta. Lapsi muistuttas joka päivä että miut ois raiskattu vaikka se ei lapsen vika oliskaan missään nimessä. Onhan se väärin lasta kohtaan mutta tuollasessa tilanteessa en vaan pystys jatkamaan raskautta. tuo on vaan miun mielipide..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vera:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Ja niin, en ole ehkäisyyn perehtynyt asiantuntija, en ymmärrä itsekään, miksi ehkäisy ei toimi. Meillä seksi jatkuu usein silloinkin, kun mies on lauennut, eli ehkä ne siittiöt on sitten jotenkin sormien kautta päässeet sisuksiin? :D Mene ja tiedä.
Mitä käytännössä tarkoittaa että seksi jatkuu?
No mitähän se seksi niinku käytännössä on??? =O
Kysyy björn 30v
Niin että vedetäänkö se molo heti laukeamisen jälkeen pois vai ei? kannattaa lukea niiden varmuuskumienkin käyttöohjeet varsinkin tällaisissa tapauksissa joissa aborttia käytetään jälkiehkäisynä.
Ymmärrän kyllä, että sua harmittaa abortit, koska itse et ole hedelmällinen.
Yrittäisit silti sinäkin ymmärtää muita.
Voitko sä oikeasti olla noin tyhmä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Tehkööt neiti Vispilä vaikka 50 aborttia ja jatkakoot "älykästä" keskustelua itsekseen, kun ei kykene keskustelemaan vaikka keskustelukumppaneita haki. Tai menepä vaikka peiton alle peuhaamaan ilman ehkäisyä jotta pääset uudestaan lääkärin juttusille :flower:
Selittäisitkö, miksen mielestäsi kykene keskustelemaan? =)
Oletko oikeasti noin yksinkertainen vai esitätkö? Vastasin kysymykseesi ja sä rupeat kettuilemaan erostani, joka ei liittynyt aiheeseen mitenkään.
 
nii
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Tehkööt neiti Vispilä vaikka 50 aborttia ja jatkakoot "älykästä" keskustelua itsekseen, kun ei kykene keskustelemaan vaikka keskustelukumppaneita haki. Tai menepä vaikka peiton alle peuhaamaan ilman ehkäisyä jotta pääset uudestaan lääkärin juttusille :flower:
Peuhaa säkin, ei tule vihaisia miehiä ja oikeuskeikkoja :)
Onneksi jotkut pystyy sentään rakentamaan ok suhteen, vaikka abortin joutuvatkin tekemään. Toiset ei sitten ymmärrä aborttia, eivätkä ymmärrä kyllä parisuhteestakaan, eikä lapsen parhaasta = syntyneen lapsen... varmaan ihanaa olla sellaisten lapsi jotka vain taistelee :)

Mutta onneksi sulla ei siitä(kään) kokemusta :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Mitäs ne teijän miehet tuumais, kun ilmottaisitte, että nyt sitten ollaan selibaatissa, kun seksin harrastamisesta voi tulla raskaaksi, ja minä en nyt missään tapauksessa sitä halua?
No pitäähän sitä tällaisista asioista pystyä keskustelemaan, että miten tämä yhdessä hoidetaan, että tässä tilanteessa ei olla enää ikinä koskaan. Miten ois, jos jompikumpi puolisoista menis pistään piuhat poikki?
 
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Mitäs ne teijän miehet tuumais, kun ilmottaisitte, että nyt sitten ollaan selibaatissa, kun seksin harrastamisesta voi tulla raskaaksi, ja minä en nyt missään tapauksessa sitä halua?
Mun miehen elämä ei pyöri seksin ympärillä ja selviäisi vaikka ilmoittaisin huvikseni, että nyt ollaan selibaatissa. Sitäpaitsi seksiä voi harrastaa ilman yhdyntääkin.
 
nainen APUA
Alkuperäinen kirjoittaja vera:
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
No mä ajattelin heti vauvana, vaikka hyvin tiedän, miltä se alkio näyttää. Ei oo mitään ongelmaa abortin tehneiden kanssa ja en pidä murhaajina. En vastusta aborttia, vaikka itse tekisin luultavasti vain jos olisi raiskattu tai raskaus vaarantaisi henkeni.



Itekkin tekisin abortin VAIN jos olisi raiskattu tai raskaus vaarantaisi hengen. Muussa tapauksessa en vois kuvitellakkaan aborttia.
Öh, mikäs siitä raiskauksen johdosta syntyneestä sikiöstä tekee paskemman kuin muista?

On suoranaista tekopyhyyttä hyväksyä abortti vain raiskaustapauksissa... pyh sanon minä. Kyllä te sen abortin tekisitte muulloinkin. Mikäs siitä raiskauksen jälkeläisestä tekee niin oksen?
kuka tällaista edes kysyy? onhan se nyt aivan täysin eriasia, onko se lapsi TEHTY oman miehen kanssa vai pantu alulle väkisin?

 
unna
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Tehkööt neiti Vispilä vaikka 50 aborttia ja jatkakoot "älykästä" keskustelua itsekseen, kun ei kykene keskustelemaan vaikka keskustelukumppaneita haki. Tai menepä vaikka peiton alle peuhaamaan ilman ehkäisyä jotta pääset uudestaan lääkärin juttusille :flower:
mä peesaan tätä ja poistun tästä "keskustelusta".
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Mitäs ne teijän miehet tuumais, kun ilmottaisitte, että nyt sitten ollaan selibaatissa, kun seksin harrastamisesta voi tulla raskaaksi, ja minä en nyt missään tapauksessa sitä halua?
No pitäähän sitä tällaisista asioista pystyä keskustelemaan, että miten tämä yhdessä hoidetaan, että tässä tilanteessa ei olla enää ikinä koskaan. Miten ois, jos jompikumpi puolisoista menis pistään piuhat poikki?
Mun kysymykseni oli tarkoitettu niille, jotka mieluummin ovat vaikka selibaatissa kuin että ottavat riskin että tulevat vahingossa raskaaksi.

Eikä sterilisaatioonkaan pääse tosta noin vaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä