Te, joilta on lääkärissä avattu paise....

  • Viestiketjun aloittaja "Hmm"
  • Ensimmäinen viesti
"Hmm"
miten pian se paranee? Mulle jouduttiin tekemään 1,5 cm viilto ja mätää tuli melkein desi. Tunkivat sinne koloon sitten sitä vihreää bakteereja tuohoavaa nauhaa.... mutta miten kauan tuo kestää parantua? Nyt joudun joka päivää käymään siellä, tai ainakin siis ke ja pe.
 
:O Ällöä, melkein desi!!! Missä sulla tuo paise oli? Paranemisesta en osaa mitään kyllä sanoa, mulla on ollut kasvoissa kerran mutta sitä ei tarvinnut avata vaan parani antibiooteilla. Helkkarin kipeä oli kyllä.
 
aaapee
:O Ällöä, melkein desi!!! Missä sulla tuo paise oli? Paranemisesta en osaa mitään kyllä sanoa, mulla on ollut kasvoissa kerran mutta sitä ei tarvinnut avata vaan parani antibiooteilla. Helkkarin kipeä oli kyllä.
Ällöä juu. Alavatsassa, vanhan sektiohaavan vieressä. Koskaan ennen ei ole ollut paisetta.... sellanen kananmunan kokoinen lääkärin mukaan...
 
"vieras"
Mieheltä puhkastiin vielä monta kertaa isompi nukutuksessa, noin kolme viikkoa meni parantua. Siis sillai ettei sitä nauhaa enää tarvinnut. Minä kilttinä vaimona hoidin haavan ja työnsin sitä nauhaa päivittäin haavaan- ehkä kuvottavin asia mitä olen joutunut koskaan tekemään...
 

Yhteistyössä