Te joilla yli 10v vanhempi mies, miksi niin vanha mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
päädyin nykykyisen aviomieheni kanssa sattumalta treffeille, heti kemiat kohtasivat! mieheni on minua 11v vanhempi. mies on sopivasti vähän lapsellinen mutta tarpeeksi aikuinenkin. ei se ikä siinävaiheessa enää häirinnyt kun kaikki muu toimi niin hyvin. nykyään minä 25v ja mies 36v.

No eipä ole mikään oman ikäiseni pentu. Olen henkisesti ikäistäni vanhempi enkä yksinkertaisesti osaa keskustella ikäisteni kollien kanssa - heidän mielenkiintonsa kohteet tuntuvat naurettavilta.
Vanhempi mies hemmottelee, haluaa perheen, on jo kouluttanut ja työllistänyt itsensä ja hänestä saa sekä fyysistä, henkistä ja taloudellistakin tukea. Empä ainakaan joudu sellaiseen tilanteeseen, kuten moni likkakaverini: poikaystävä tuhlaa rahat ja on loppukuun täysin muijan lompakon varassa.. Että jeejee...
Mieheni on loistava isä, tukee minua yliopisto-opintojeni kanssa, huolehtii itsestään (minun ei tarvitse olla hänelle äiti) ja talostammekin tarvittaessa, kun itse en edes ole mikään kodin hengetär.
Ja lisäksi hän on komea ja seksi sujuu vaan niin loistavasti kokeneen miehen kanssa! (Miehet paranee vanhetessaan)

[QUOTE="nina";28937096]Tottakai on erilaisia mutta tuon ison ikäeron varmaan huomaa sitten kun itse on 40-50v ja mies on aina 10v vanhempi.[/QUOTE]

Onko sillä väliä? Ei se ihmisen perusluonne muutu vaikka olisi vanhempi. Lisäksi vanhenemiseen vaikuttavat aika paljon myös elintavat, joten itsestään ja kunnostaan huolta pitävällä 50-vuotiaalla on saattaa olla paljon enemmän elinvuosia edessään kuin kaljamahaisella, tupakoivalla ja roskaruokaa mutustavalla 3-kymppisellä.

Onko sillä väliä? Ei se ihmisen perusluonne muutu vaikka olisi vanhempi. Lisäksi vanhenemiseen vaikuttavat aika paljon myös elintavat, joten itsestään ja kunnostaan huolta pitävällä 50-vuotiaalla on saattaa olla paljon enemmän elinvuosia edessään kuin kaljamahaisella, tupakoivalla ja roskaruokaa mutustavalla 3-kymppisellä.

No kyllä siinä yleensä jotain terveysongelmia tulee vaikka itsestään huolta pitäisikin. Ja miehethän yleensä kuolevat ennemmin kuin naiset niin leskenä saa varmasti aika pitkään olla.

[QUOTE="nina";28937122]No kyllä siinä yleensä jotain terveysongelmia tulee vaikka itsestään huolta pitäisikin. Ja miehethän yleensä kuolevat ennemmin kuin naiset niin leskenä saa varmasti aika pitkään olla.[/QUOTE]

Se on sitten sen ajan murhe. Ei nuori ikä ole mikään edellytys sille että eläisi vielä kauan. Ihmisiä kuolee kaiken ikäisinä ja aika hyvin menee elämä hukkaan jos alkaa jo etukäteen miettimään ja murehtimaan ehkä tulevaisuudessa siintävää leskeyttä.

Se on sitten sen ajan murhe. Ei nuori ikä ole mikään edellytys sille että eläisi vielä kauan. Ihmisiä kuolee kaiken ikäisinä ja aika hyvin menee elämä hukkaan jos alkaa jo etukäteen miettimään ja murehtimaan ehkä tulevaisuudessa siintävää leskeyttä.

Tietysti voi kuolla minkä ikäisenä vaan mutta tuo nyt on aika todennäköistä. Seksielämäkään tosin on kummoista jos itse on 50v ja mies 60v ellei vanhempi.

[QUOTE="nina";28937150]Tietysti voi kuolla minkä ikäisenä vaan mutta tuo nyt on aika todennäköistä. Seksielämäkään tosin on kummoista jos itse on 50v ja mies 60v ellei vanhempi.[/QUOTE]

Joka yleensä johtuu naisten vaihdevuosista johtuvasta seksihalujen puutteesta. Miehet kyllä saavat vehkeensä toimimaan vaikka lääkityksellä jollei muuten onnistu.

Mulla on 11 vuotta vanhempi mies. Omaikäisiini verrattuna on huomattavasti fiksumpi, perhekeskeisempi, huolehtivaisempi, tasaisempi ja kaikin tavoin tiedostavampi. Tietenkään kaikki ei selity iällä, vaan persoonallakin on merkitystä ja on mahdotonta erottaa, mikä kumpaakin on. Jotenkin kuitenkin tuntuu, että mun ikäisillä on kauhea tarve olla olevinaan jotakin ja tehdä uraa. Elävät vielä pääosin itselleen, eivätkä tiedä ketä ovat, mitä todella haluavat ja mikä on tärkeää. Varsinaisesti en vanhempaa miestä silloin aikoinaan etsinyt, mutta haluamani piirteet nyt vain löytyvät paremmin vähän vanhemmista miehistä.

Itsellä on kokemusta seksistä 52-vuotiaan miehen kanssa ja itse olin siis 20 vuotta nuorempi. Ei voi kyllä sanoa, että se mies ei olisi viriili :D

Miksi ap:ta noin kovasti ärsyttää se, että joillakin on itseään vanhempi mies? Eihän se asia sulle kuulu. En mä ainakaan tuhlaa ainoaa elämääni sellaiseen, että en olisi miehen kanssa jota rakastan vain sen takia, että on ikäeroa.

P.S. Erektio-ongelmia voi olla kyllä nuoremmillakin miehillä ja joitakin miehiä ei vain seksi niin kauheasti kiinnosta.

Itsellä on kokemusta seksistä 52-vuotiaan miehen kanssa ja itse olin siis 20 vuotta nuorempi. Ei voi kyllä sanoa, että se mies ei olisi viriili :D

Miksi ap:ta noin kovasti ärsyttää se, että joillakin on itseään vanhempi mies? Eihän se asia sulle kuulu. En mä ainakaan tuhlaa ainoaa elämääni sellaiseen, että en olisi miehen kanssa jota rakastan vain sen takia, että on ikäeroa.

P.S. Erektio-ongelmia voi olla kyllä nuoremmillakin miehillä ja joitakin miehiä ei vain seksi niin kauheasti kiinnosta.

Ja minulla on kokemusta seksistä nyt tuon ikäisen miehen kanssa n. 6 kertaa viikossa, joskus enemmänkin ;) 15 vuoden jälkeen uskallan väittää ettei ainakaan vielä näytä hiipuvan.

[QUOTE="nina";28937068]Itseäni ajatus kauhistuttaisi. Olen nyt 40v ja jos olisi 10v vanhempi mies hän olisi jo 50v. Oma mieheni onneksi vasta 36v.[/QUOTE]

Ukkos heittää kohta wanhan harpun pihalle ja ottaa tilalle nuoren ja kimmoisan neidon.

Yhteistyössä