4D vanhempi nainen,nuori mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nti hulina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
mun mielestä se vanhempi nainen yli 70v ja mies 32v....oli aika outo pariskunta.
muija oikein halusi et mies pistää välit poikki vanhempiensa kanssa.

Jees, väänsivät tikusta riitaa. Sitten se toinen pariskunta oli hieman vainoharhainen "kaikki tuijottaa".

Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
mun mielestä se vanhempi nainen yli 70v ja mies 32v....oli aika outo pariskunta.
muija oikein halusi et mies pistää välit poikki vanhempiensa kanssa.

Juu, mä luulen, että vaikka e sen pojan vanhemmat olisivat tehneet mitä, niin se ei olisi tuolle pojan vaimolle kelvannut. Joka asiasta oli paljonkin naristavaa.

tuli ihan mieleen että se nainen hakee jotain puuttuvaa lasta jonka haluaa omia itselleen ja siksi oikein yritti päästä niistä oikeista vanhemmista eroon, mutta who knows.. :whistle:

En katsonut ohjelmaa mutta metro-lehdessä oli kuva naisesta ja nuoremmasta miehestä jossa nainen ei kyllä näyttänyt ihan 70veeltä? Ehkä jotain 50v reilumman puolella ja se mies oli jotain 35-40v

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
En katsonut ohjelmaa mutta metro-lehdessä oli kuva naisesta ja nuoremmasta miehestä jossa nainen ei kyllä näyttänyt ihan 70veeltä? Ehkä jotain 50v reilumman puolella ja se mies oli jotain 35-40v

dokkarissa mummo kyllä näytti ikäseltään

Mä tiesin aikoinaan pariskunnan, jossa nainen oli seitsemänkymppinen britti, ja mies (poika :snotty: ) 18 vee turkkilainen (Turkin kurdi).

Aitoa rakkautta. Ja mummeli ihmetteli, miksei Iso-Britannia myönnä oleskelulupaa hänen miehelleen, vaikka he ovat naimisissa.

Se pedomummo iski silmänsä nuoreen, köyhään kurdipoikaan kun tämä oli jotain 12-13 v, ja rahallahan se poitsun itselleen sai jokusen vuoden odotettuaan. Ja pojan perhe sai paremman elämän siinä sivussa. Aika korkea hinta vaan pojalle maksettavaksi...ja oksettavaa :x

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mä tiesin aikoinaan pariskunnan, jossa nainen oli seitsemänkymppinen britti, ja mies (poika :snotty: ) 18 vee turkkilainen (Turkin kurdi).

Aitoa rakkautta. Ja mummeli ihmetteli, miksei Iso-Britannia myönnä oleskelulupaa hänen miehelleen, vaikka he ovat naimisissa.

Se pedomummo iski silmänsä nuoreen, köyhään kurdipoikaan kun tämä oli jotain 12-13 v, ja rahallahan se poitsun itselleen sai jokusen vuoden odotettuaan. Ja pojan perhe sai paremman elämän siinä sivussa. Aika korkea hinta vaan pojalle maksettavaksi...ja oksettavaa :x

Joo, muistelisin lukeneeni tälläisen jutun monta vuotta sitten. Poika kyllä vakuutti rakkautensa olevan aitoa..

Yhteistyössä