N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihmiset on erilaisia, luulisi sinun tuohon ikään mennessä sen jo huomanneen.
Onko sillä väliä? Ei se ihmisen perusluonne muutu vaikka olisi vanhempi. Lisäksi vanhenemiseen vaikuttavat aika paljon myös elintavat, joten itsestään ja kunnostaan huolta pitävällä 50-vuotiaalla on saattaa olla paljon enemmän elinvuosia edessään kuin kaljamahaisella, tupakoivalla ja roskaruokaa mutustavalla 3-kymppisellä.
Se on sitten sen ajan murhe. Ei nuori ikä ole mikään edellytys sille että eläisi vielä kauan. Ihmisiä kuolee kaiken ikäisinä ja aika hyvin menee elämä hukkaan jos alkaa jo etukäteen miettimään ja murehtimaan ehkä tulevaisuudessa siintävää leskeyttä.
Joka yleensä johtuu naisten vaihdevuosista johtuvasta seksihalujen puutteesta. Miehet kyllä saavat vehkeensä toimimaan vaikka lääkityksellä jollei muuten onnistu.
Joka yleensä johtuu naisten vaihdevuosista johtuvasta seksihalujen puutteesta. Miehet kyllä saavat vehkeensä toimimaan vaikka lääkityksellä jollei muuten onnistu.
Itsellä on kokemusta seksistä 52-vuotiaan miehen kanssa ja itse olin siis 20 vuotta nuorempi. Ei voi kyllä sanoa, että se mies ei olisi viriili
Miksi ap:ta noin kovasti ärsyttää se, että joillakin on itseään vanhempi mies? Eihän se asia sulle kuulu. En mä ainakaan tuhlaa ainoaa elämääni sellaiseen, että en olisi miehen kanssa jota rakastan vain sen takia, että on ikäeroa.
P.S. Erektio-ongelmia voi olla kyllä nuoremmillakin miehillä ja joitakin miehiä ei vain seksi niin kauheasti kiinnosta.